یاران بهگزین پارسا

شرکت «یاران بهگزین پارسا» با هدف ارائه خدمات مورد نیاز صنایع، مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌ها در زمینه سیستم‌های آزمایشگاهی و نیمه صنعتی دما بالا و همچنین سیستم‌های نوین مبتنی بر خلأ در تیر ماه سال ۱۳۸۷ تأسیس شد. اولین محصولات این شرکت در ابتدا کوره‌های با خلأ بالا مورد استفاده در آزمایشگاه بوده و پس از چندی با اخذ سفارش، کوره‌های صنعتی و کوره‌های ساده آزمایشگاهی از قبیل کوره‌های تیوبی و باکسی، این دسته از تجهیزات نیز جزو تولیدات ارائه شده به مشتریان این شرکت قرار گرفت.

محصولات شرکت یاران بهگزین پارسا:

سنسورهای خلأ یاران

سنسورهای خلأ یاران سنسورهای خلاء جهت اندازه گیری دقیق میزان فشار یا خلاء در محیط های بسته طراحی و تولید می شوند. این سنسورها بسته به شرایط کاری و  میزان دقت و بازه اندازه گیری دسته بندی می شوند.

سنسورهای خلاء پیرانی که بازه اندازه گیری آنها از فشار اتمسفر سطح دریا (۷۶۰ میلی بار) تا حداکثر خلاء ۰۰۰۱/۰ میلی بار می باشد از طریق ایجاد اختلاف پتانسیل در دو سر فیلامان تنگستنی (که به روشهای لایه نشانی در خلاء بوسیله جزء ثانویه پوشش دهی می شود) و میکروکنترلر مربوطه اختلاف فشار و خلاء را به صورت پیوسته اندازه گیری می نماید. حساسیت طراحی این سنسورها در پوشش فیلامان تنگستنی، طول این فیلامان، نحوه اتصال فیلامان به مدار الکترونیکی سنسور و جلوگیری از نشت خلاء در کلیه اجزای سنسور و همچنین برنامه نویسی چیپ های میکروکنترلر جهت دستیابی به نتیجه ای تکرار پذیر و قابل اطمینان می باشد.

کوره های باکسی یاران

کوره های باکسی یاران کوره های باکسی یا مافلی یا محفظه ای متداول ترین و پرمصرف ترین نوع کوره های عملیات حرارتی می باشند. این نوع کوره ها عموما به شکل مکعبی ساخته شده و در کلیه آزمایشگاههای  صنایع متالوژی ، مکانیک، برق و الکترونیک، نفت و پتروشیمی، شیمی ، مهندسی پزشکی، تجهیزات پزشکی و … کاربرد دارند. در این نوع کوره ها عایق بندی حرارتی بوسیله بردها و الیاف سرامیکی نسوز انجام می‏پذیرد و نقش تولید حرارت را المانهای حرارتی فلزی یا سرامیکی ایفا می کنند. المانهای حرارتی در داخل محفظه و در مجاورت دیواره ها قرار دارند تا با مصرف انرژی اندک، راندمان بالایی را ارائه دهند. در شرکت یاران طراحی و تولید این نوع کوره ها از حجم ۳ لیتر  تا ۳۰ لیتر و از دمای ماکزیمم  ۱۲۵۰ تا ۱۸۰۰ به صورت استاندارد صورت می پذیرد و در کاربردهای خاص حجم های متفاوت و دماهای بالاتر تا  ۲۲۰۰ نیز قابل سفارش خواهد بود. کنترل دما در این کوره ها به صورت PID با حداقل ۱۰ مرحله برنامه ریزی انجام می پذیرد. خنک کاری در این سیستم ها از طریق فن های گردش هوا ( بین دوجداره دستگاه و داخل پنل کنترل ) انجام می پذیرد. همچنین این سیستم ها قابلیت کنترل سرعت گرم شدن و سرد شدن  از نرخ های بسیار کند تا بسیار تند را دارا می باشند.

اطلاعات تماس سنسورهای خلأ یاران:

آدرس: کیلومتر 12 جاده مشهد-قوچان، پارک علم و فناوری خراسان، ساختمان موسسات فن‌آور و دانش‌بنیان، واحد 410
مدیر عامل: قایم مقام
شماره های تماس: 05135425551
ایمیل: info@yaranfurnace.com
تاریخ تاسیس: 1387/03/27
شناسه ملی: 10103642336
شماره ثبت: 36655

آنالیز وب سایت شرکت یاران بهگزین پارسا ( yaranfurnace.com ) :

بررسی وب‌سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست وب سایت یاران بهگزین پارسا پرداخته ایم:

سرور شما در  کشور ایران می‌باشد و در حال حاضر 244 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع  مناسب نمی‌باشد و ممکن است موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

بررسی ریسپانسیو سایت:

پس از بررسی وب سایت در نمایشگرها با ابعاد متفاوت ” موبایل، لپتاپ و تبلت و ، قابلیت واکنشگرایی وب سایت مناسب نیست.

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال است و باعث افزایش عملکرد:

1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

بررسی gtmetrix در سایت:

در این قسمت خلاصه گزارشی از وضعیت ساختار وب سایت ارائه می شود.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید :

امتیاز های مربوط به سرعت صفحه دارای امتیاز F (32%)  می‌باشد که این مناسب نمی‌باشد و با بهینه سازی تصاویر و فایل های استاتیک اعم از کد های css و جاوا اسکریپت این امتیاز بهبود میابد.

سرعت بارگذاری صفحه اول 4.8 ثانیه می باشد که زمان مناسبی می‌باشد.

بررسی backlinks در سایت:

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه‌ ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *