گلشاد مشهد

شرکت صنایع غذایی گلشاد مشهد واقع در شهر مشهد یکی از قدیمی ترین و بزرگترین تولید کننده های انواع پودر شیر خشک صنعتی، پودرهای خوراکی و افزودنی های مجاز در صنایع غذایی ایران می باشد که در سال ۱۳۷۹ با ظرفیت ۱۵ تن در روز و با اخذ مجوز از وزارتخانه صنعت و معدن و تجارت و وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

محصولات این شرکت شامل انواع پودرهای شیر خشک صنعتی، پودر آب پنیر به صورت سفید و رنگی در فرمول های مختلف و سایر پودرهای طعم دهنده با بهترین کیفیت به عنوان کالای واسطه ای جهت استفاده در تولید انواع لبنیات و بستنی، اسنک، چپیس، کیک و کلوچه؛ فرآوردهای گوشتی، ماکارانی، شکلات و غیره عرضه می گردد.

بهره گیری از متخصصین مجرب و استفاده از ابزارها و روش های روز، به منظور کنترل و تضمین کیفیت محصولات, باعث شده است که این واحد مفتخر به دریافت نشان استاندارد ملی ایران و همچنین گواهینامه کیفیت HACCP/ISO22000/ISO9001/2000 شود.

دسترسی این شرکت به بنادر و آبهای آزاد در جنوب ایران از طریق مسیر جاده ای و ریلی ایمن و ارزان و همچنین بنادر دریای خزر در شمال ایران، و همچنین قرار گرفتن در مسیر جاده ابریشم، مزایای قابل توجهی برای مشتریان محصولات ما در کشورهای همجوار  و منطقه خاورمیانه فراهم آورده است که از این قبیل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– بهای تمام شده کمتر نسبت به محصولات مشابه شرکتهای اروپائی
– دسترسی سریع تر به محصولات در کمترین زمان ممکن
– امکان مراجعه حضوری به این شرکت در کمترین زمان جهت مشاوره ، مذاکره و عقد قرارداد

اطلاعات تماس شرکت گلشاد مشهد:

آدرس:
مشهد-شهرک صنعتی توس- فاز 2 – بلوار اندیشه – اندیشه 11 – شماره 324
شماره های تماس: 35410496 -051
ایمیل:

آنالیز وب سایت گلشاد مشهد ( golshad.ir ) :

بررسی وب‌سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست وب سایت گلشاد مشهد پرداخته ایم:

سرور شما در کشور آلمان می‌باشد و در حال حاضر 1252 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع مناسب نمی‌باشد و ممکن است موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

بررسی ریسپانسیو سایت:

قابلیت واکنشگرایی ، پس از بررسی وب سایت در نمایشگرها با ابعاد متفاوت (کامپیوتر، موبایل، لپتاپ و تبلت و…) مناسب است.

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال نیست و باعث کاهش عملکرد:

1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

بررسی تکنیکال سایت در gtmetrix:

در این قسمت خلاصه گزارشی از وضعیت ساختار وب سایت ارائه می شود.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید :

امتیاز های مربوط به سرعت صفحه دارای امتیاز (%81) B می‌باشد که این مناسب می‌باشد و با بهینه سازی تصاویر و فایل های استاتیک اعم از کد های css و جاوا اسکریپت این امتیاز بهبود میابد.

سرعت بارگذاری صفحه اول 4.4 ثانیه می باشد که زمان مناسبی می‌باشد.

بررسی backlinks در سایت:

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه‌ ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *