کومه معدن پارس

شرکت کومه معدن پارس در سال 1370 تاسیس و در حال حاضر به عنوان یکی از شرکت­های پیشگام در بخش خصوصی در زمینه­ های معدنی، صنعتی، بازرگانی، خدمات  IT، عمرانی ، صنایع کشاورزی، حمل و نقل و صادراتی در کشور مطرح است. اهدافی چون افزایش کارآفرینی، بهره­ وری و توان تولید، صادرات و افزایش تولید ناخالص ملی در کشور سر لوحه تفکر مدیریتی این شرکت قرار دارد. موسسین مجموعه کومه معدن پارس تجربه­ نزدیک به چهار دهه فعالیت اقتصادی خرد و کلان در عرصه صنعت و معدن ، واردات و صادرات را در کارنامه خود دارند و در طول سالیان متمادی به عنوان کار آفرین، معدن کار، مکتشف و واحد تولیدی نمونه مورد تشویق و تقدیر قرار گرفته­ اند.

این مجموعه، نمادی آشکار از مشارکت بخش خصوصی در رشته­ های صنعتی و اشتغال زایی و توسعه اقتصادی ایران اسلامی است که البته با تأسیس دفاتر و شرکتهای متعدد در کشورهای دیگر از جمله چین و دبی به توسعه گسترده حضور جهانی خود می­ اندیشد.

در طول سالها فعالیت شرکت کومه معدن پارس موفق گردیده طی مطالعه جامع بازار هدف و نیاز سنجی گسترده در جامعه با برنامه­ ریزی استراتژیک بر بخشی از صنایع خصوصاً صنایع معدنی و وابسته به آن در جهت رفع نیاز موجود تمرکز نماید و در این مسیر با استفاده از فرصتهای مطلوب بازار، جایگاه خود را در کشور و در بین رقبا ارتقا دهد.

این مجموعه با در اختیار داشتن بیش از ۹۰۰ نفر نیرو انسانی به طور مستقیم و ۵۰۰۰ نفر نیروی انسانی غیر مستقیم، شاغل در شرکت­ها و معادن خود به امر کارآفرینی توجه ویژه­ ای داشته و می­ کوشد با اهمیت دادن به آموزش، سطح علمی و فنی نیروی انسانی را ارتقاع بخشیده و بدین وسیله حداکثر بهره وری را برای خود تضمین می نماید.

ترکیب تخصصی اعضای هیات مدیره، معاونان، مدیران و کارکنان این شرکت به گونه ­ای است که گنجینه ارزشمندی از تجربه و دانش تخصصی را در حوزه­ های تولیدی، صنعتی، تجاری، بازرگانی، مالی، سرمایه گذاری و برنامه ریزی های استراتژیک در اختیار این مجموعه قرارداده و این امر در اخذ تصمیمات منطقی و اصولی بر اساس موازین ساختار سازمانی و مشتریان، اعم از پیمانکاران، خریداران و سایرین نقشی بسزا و انکارناپذیر داشته است. هدف خانواده بزرگ کومه معدن پارس بر مبنای بهره جستن از نیروی انسانی بومی متخصص و متعهد ، با ایجاد محیط کار مناسب که در آن کارکنان تشویق به پیشرفت شده و ضمن شناسایی نقاط قوت و ضعف خود، با بررسی دقیق فرصت­ها و تهدیدها بر توانمندی خویش در حوزه های کاری مختلف افزوده، تا حتی در شرایط دشوار تحریم بتوانند به چرخش و شکوفایی صنعت و معدن اقتصاد کشور یاری رسانند که البته تا کنون حاصل تلاش این مجموعه بزرگ در فعالیتها و پروژه­ های انجام شده نمایان است.

اطلاعات تماس شرکت کومه معدن پارس:

آدرس:
تهران، میدان صنعت، مجتمع تجاری و اداری لیدوما، طبقه ۷، واحد ۸
شماره های تماس: 02186090017-20
ایمیل:

آنالیز وب سایت کومه معدن پارس ( koomehmine.com ) :

بررسی وب‌سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست وب سایت کومه معدن پارس پرداخته ایم:

سرور شما در کشور انگلستان می‌باشد و در حال حاضر 543 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع مناسب نمی‌باشد و ممکن است موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

بررسی ریسپانسیو سایت:

قابلیت واکنشگرایی ، پس از بررسی وب سایت در نمایشگرها با ابعاد متفاوت (کامپیوتر، موبایل، لپتاپ و تبلت و…) مناسب است.

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال است و باعث افزایش عملکرد:

1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

بررسی تکنیکال سایت در gtmetrix:

در این قسمت خلاصه گزارشی از وضعیت ساختار وب سایت ارائه می شود.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید :

امتیاز های مربوط به سرعت صفحه دارای امتیاز (%80) B می‌باشد که این مناسب می‌باشد و با بهینه سازی تصاویر و فایل های استاتیک اعم از کد های css و جاوا اسکریپت این امتیاز بهبود میابد.

سرعت بارگذاری صفحه اول 13.1 ثانیه می باشد که زمان مناسبی نمی‌باشد.

بررسی فعال بودن ویژگی AMP در سایت:

با توجه به درصد بالای کاربران موبایل (54 %)، استفاده از این تکنولوژی بسیار توصیه می شود اما متاسفانه وب سایت شما از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کند. برای ارائه توضیحات بیشتر کارشناسان ما آماده پاسخگویی هستند.

بررسی backlinks در سایت:

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه‌ ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *