logo کشت و صنعت نادر

کشت و صنعت نادر

35 سال پیش شرکت گلاب نادر فعالیت خود را در زمینه تولید گلاب و عرقیات در فضایی به مساحت 400 متر مربع و با دارا بودن یک سیستم تقطیر آغاز نمود. این شرکت اولین سیستم پاستوریزاسیون گلاب و عرقیات را طراحی و برای اولین بار در ایران ، عرقیات سنتی و گلاب را بصورت کاملاً بهداشتی تولید و عرضه نمود.
متعاقب آن به منظور کنترل فرآورده تولید شده ، اولین آزمایشگاه کنترل کیفیت در این صنعت را با بکارگیری متخصصین صنایع غذایی و میکروبیولوژی در سال 1365 بنا نهاد.
بتدریج و با افزایش میزان فعالیت شرکت ؛ تجهیزات و دستگاه‏ های آن نیز کامل‏تر گردیده تا اینکه در سال 1375 برای اولین بار در ایران 2 پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی ملی ایران برای گلاب سبک و سنگین ، به این شرکت اهدا گردید. همچنین آب مقطر تولیدی این واحد نیز موفق به دریافت استاندارد ملی ایران شد.
به منظور توسعه و بهره‏ مندی از امکانات بیشتر ، شرکت کشت و صنعت نادر در سال 1371 با هدف تولید گلاب ، عرقیات گیاهی ، انواع شربت، مربا ، اسانس و نوشابه ‏های طبیعی تأسیس و اقدامات لازم برای ایجاد یک مجتمع بزرگ تولیدی که در چند فاز به بهره ‏برداری برسد را آغاز نمود.

اطلاعات تماس کشت و صنعت نادر :

آدرس: مشهد ، بلوار قرنی ، بین قرنی 22-24 ، شماره 1238 ، ساختمان نادر
شماره های تماس:
ایمیل: Golabnader@yahoo.com

آنالیز وب سایت کشت و صنعت نادر (nader.co.ir) :

بررسی وب‌سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست وب سایت کشت و صنعت نادر پرداخته ایم:

سرور شما در کشور آلمان می‌باشد. و در حال حاضر 83 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع مناسب می‌باشد. اما با بالا رفتن این تعداد ممکن است موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

who is کشت و صنعت نادر

بررسی ریسپانسیو سایت:

قابلیت واکنشگرایی ، پس از بررسی وب سایت در نمایشگرها با ابعاد متفاوت (کامپیوتر، موبایل، لپتاپ و تبلت و…)
وب سایت واکنشگرا و مناسب است.

responsive

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت کشت و صنعت نادر فعال است. و باعث افزایش عملکرد:

1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

ssl

بررسی تکنیکال سایت در gtmetrix:

در این قسمت خلاصه گزارشی از وضعیت ساختار وب سایت ارائه می شود.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید :

امتیاز های مربوط به سرعت صفحه دارای امتیاز (%22) F می‌باشد که این مناسب نمی‌باشد. و با بهینه سازی تصاویر و فایل های استاتیک اعم از کد های css و جاوا اسکریپت این امتیاز بهبود میابد.

سرعت بارگذاری صفحه اول 4.1 ثانیه می باشد که زمان مناسبی می‌باشد.

gtmetrix کشت و صنعت نادر

بررسی فعال بودن ویژگی AMP در سایت:

با توجه به درصد بالای کاربران موبایل (68 %)، استفاده از این تکنولوژی بسیار توصیه می شود. اما متاسفانه وب سایت کشت و صنعت نادر از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کند. برای ارائه توضیحات بیشتر کارشناسان ما آماده پاسخگویی هستند.

amp کشت و صنعت نادر

بررسی وب سایت در backlinks

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند. و باعث می شود که وب سایت در نظر
موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند. و نتیجه ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن. وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

در وبسایت کشت و صنعت نادر 0 بک لینک وجود دارد که از طریق 0 دامنه ارجاع داده شده است.که این آمار را می توان با برنامه ریزی و استراتژی مناسب افزایش داد.

backlink کشت و صنعت نادر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *