پویا پژوهش آروید پاژ

شرکت پویا پژوهش آروید پاژ با هدف تمرکز بر ارایه خدمات مهندسی و تامین تجهیزات در حوزه­ی خدمات و آزمایش­های ترانسفورماتور و تجهیزات فشار قوی و با عنایت به نیاز مبرم صنعت برق کشور به تجهیزات تخصصی و مطابق با استاندارد­های روز دنیا در سال1394 بر پایه یک شرکت دانش بنیان تاسیس گردید. این مجموعه در ابتدا با نام آزمایشگاه روغن ترانسفورماتور از بدو تاسیس شرکت مهام شرق (بهمن 1376) با بخش روغن و الکتریک فعالیت داشته و در طی سال­های گذشته توسعه یافته است. پویا پژوهش با تاکید بر متخصصین مجرب و کارآمد خود قادر به ارایه خدمات مهندسی و تامین تجهیزات تخصصی در صنعت برق و بخصوص حوزه ترانسفورماتورها می­باشد.

محصولات و خدمات پویا پژوهش آروید پاژ:

خشک کن آنلاین ترانسفورماتور

دستگاه خشک کن در یک سازه‌ی مستحکم با استفاده از تجهیزات صنعتی از جمله سنسورهای رطوبتی بسیار دقیق شرکت وایسالا، با تکنولوژی بالا و با ارزش تهیه شده است. ابعاد تابلو برق استیل دستگاه، به صورت بهینه انتخاب شده و تمامی قسمت‌های دستگاه توسط صفحه نمایش لمسی صنعتی نصب شده بر روی این تابلو کنترل می‌گردد. در این محصول تلاش شده است تا از بهترین تجهیزات و برندها به ویژه در بخش الکتریکی استفاده شود. این نحوه ساخت، سبب می‌شود تا نه تنها ساخت دستگاه تسهیل گردد، بلکه از دستگاه خشک کن در برابر نفوذ خارجی محافظت شود.

تصفیه شیمیایی روغن ترانسفورماتور

ترانسفورماتور مهم ترین و گران ترین تجهیز در سیستم‌های قدرت محسوب می‌شود. خروج ترانسفورماتور از مدار در اثر بروز عیب باعث وارد آمدن خسارات جبران ناپذیری خواهد شد. اهمیت و جایگاه ترانسفورماتور در سیستم قدرت ایجاب می‌کند که در کلیه مراحل طراحی، ساخت، بهره‌برداری و نگهداری ترانسفورماتور دقت بسیار بالایی لحاظ شود. امروزه بحث نگهداری در سیستم قدرت بخصوص در مورد ترانسفورماتورها بسیار مورد توجه قرار گرفته است و به عنوان عاملی که می‌تواند در بهبود عمر تجهیز، قابلیت اطمینان تجهیز و کل سیستم موثر باشد قلمداد می‌شود. وجود بازدیدهای دوره‌ای یا پیشگیرانه با ذکر فواصل زمانی و نوع بازدیدهای لازم و نیز توجهات و توصیه های لازم برای نگهداری بهتر با توجه به تجارب مختلف باعث افزایش عمر ترانسفورماتور و کاهش صدمات ناخواسته خواهد شد. امروزه با گذشت بیش از 40 سال از نصب ترانسفورماتورها در کشور و افزایش بار سیستم، پیری ترانسفورماتورهای قدرت یکی از نگرانی­ های اصلی شبکه می­ باشد.

اطلاعات تماس پویا پژوهش آروید پاژ:

آدرس: مشهد، بلوار فکوری، نبش فکوری 59، پلاک2 – ساختمان پویا پژوهش (آدرس روی نقشه)
شماره های تماس: 0513822372705138226749
ایمیل: ppapco@yahoo.com

آنالیز وب سایت پویا پژوهش آروید پاژ ( ppapco.ir ) :

بررسی وب‌سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست وب سایت پویا پژوهش آروید پاژ پرداخته ایم:

سرور شما در کشور ایران می‌باشد و در حال حاضر 729 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع مناسب نمی‌باشد و ممکن است موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

بررسی ریسپانسیو سایت:

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال است و باعث افزایش عملکرد:

1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

بررسی gtmetrix در سایت:

در این قسمت خلاصه گزارشی از وضعیت ساختار وب سایت ارائه می شود.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید :

امتیاز های مربوط به سرعت صفحه دارای امتیاز F (11%)  می‌باشد که این مناسب نمی‌باشد و با بهینه سازی تصاویر و فایل های استاتیک اعم از کد های css و جاوا اسکریپت این امتیاز بهبود میابد.

سرعت بارگذاری صفحه اول 11.7 ثانیه می باشد که زمان مناسبی می‌باشد.

بررسی backlinks در سایت:

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه‌ ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *