پزشکی ورید

شرکت گروه تولید پزشکی ورید در سال1359 با هدف تامین بخشی از نیاز داخلی کشور به انواع تجهیزات یکبار مصرف پزشکی در زمینی به مساحت 2/5 هکتار تاسیس و از سال 1364با خرید ماشین آلات از کشور آلمان و خرید قالب از کشور سوئیس به بهره برداری رسید . شرکت ورید با هدف تامین نیاز مشتری و با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا موفق به تولید کاملترین سایزهای سرنگ و سرسوزن و محصولات یکبارمصرف بیمارستانی شده است . شركت وريد باتكيه برتوانمندي فني و تكنولوژيك ، ارتقاء كيفيت را در سرلوحه فعاليت خود قرار داده و در اين راستا علاوه بر استقرار سيستم مديريت كيفيت ISO 9001 (2008) توانسته است گواهينامه استاندارد ملي محصول CE Mark و استاندارد ISO 13485 را دريافت نمايد .واحد قالبساري اين شركت دانش فني ساخت قالبهاي حساس و دقيق تجهيرات پزشكي را از كمپانيهاي معتبر سوئيس و آلمان دريافت و موفق به ساخت قالبهاي هاترانر براي اولين بار در ايران گريده است .شركت وريد اميدوار است بتواند با مجموعه امكانات و توانمندي موجود گام مؤثري در تامين نيازهاي بهداشتي جامعه بردارد.

اطلاعات تماس شرکت پزشکی ورید:

آدرس:
مشهد کیلومتر 14 جاده قوچان
شماره های تماس:
ایمیل: info@varid.ir

آنالیز وب سایت پزشکی ورید ( varid.ir ) :

بررسی وب‌سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست وب سایت پزشکی ورید پرداخته ایم:

سرور شما در کشور کانادا می‌باشد و در حال حاضر 302 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع مناسب نمی‌باشد و ممکن است موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

بررسی ریسپانسیو سایت:

قابلیت واکنشگرایی ، پس از بررسی وب سایت در نمایشگرها با ابعاد متفاوت (کامپیوتر، موبایل، لپتاپ و تبلت و…) مناسب است.

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال است و باعث افزایش عملکرد:

1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

با توجه به درصد بالای کاربران موبایل (54 %)، استفاده از این تکنولوژی بسیار توصیه می شود اما متاسفانه وب سایت شما از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کند. برای ارائه توضیحات بیشتر کارشناسان ما آماده پاسخگویی هستند.

بررسی backlink سایت:

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه‌ ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *