پدیده نوژن پارس

شرکت مهندسی پزشکی پدیده نوژن پارس به شما محققین و متخصصین که پرچم ایران را با کوششی قابل ستایش در عرصه پرشتاب دانش برافراشته اید تبریک عرض نموده. باشد که به میمنت این تلاش در عرصه تولید دانش جهانی و بهره جویی جهت افزایش اعتبـار جهانی و رفاه مردمی فاصله کمتری با جهان غرب داشته باشیم.در این راستا شرکت پدیده نوژن،گـامهـای مثبتی بـرداشتـه است. این شرکت با سابقه بیش از ۱۵ سال و همچنین تولیدکننده ۴۰ محصول متنوع از جمله طراحی وتولید دستگاه ترموسایکلر برای اولین بار در ایران با قابلیت کاربری در آزمایشگاههای ژنتیک بیوتکنولوژی – بیوشیمی و … می باشد . در مدت فعالیت خود محصولات این شرکت مورد تأیید معتبرترین مراکز تحقیقاتی پژوهشی کشور مانند: انیستیتو پاستور ایران سرم سازی رازی موسسه تحقیقات برنج سازمان پژوهشهای عملی و صنعتی – دانشگاهها – بیمارستانها … قرارگرفته است و این گواهی است بر توانائی ما در برآورده ساختن نیازهای متخصیصین در سراسر ایران عزیز.

محصولات پدیده نوژن پارس:

ايمونواسي

MPLR

دستگاه حمل بیمار به منظور رفع مشکل جابجایی بیماران، افراد کم توان حرکتی و بیماران بیهوش طراحی و ساخته شده است .دستگاه حمل بیمار به منظور رفع مشکل جابجایی بیماران، افراد کم توان حرکتی و بیماران بیهوش طراحی گردیده است . به نحوی که برای هر یک از پرسنل این امکان را فراهم مینماید که به تنهایی و بدون نیاز به کمک گرفتن از فرد دیگر، بیمار را در هر شرایط مکانی جابجا و در موقعیت مورد نظر قرار دهد.دستگاه های ساخته شده با قابلیت های منحصر به فرد خود قابل استفاده در بیمارستان ها، مراکز درمانی، مراکز توانبخشی، منازل و استخرها جهت بیماران و افراد ناتوان می باشد.نیروی محرکه دستگاه الکتریکی بوده و کنترل دستگاه دارای انواع سیستم های امنیتی برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل می باشد این انرژی مورد نیاز برای حمل بیمار از باتری تعبیه شده روی خود دستگاه تامین میگردد.زمان شارژ و میزان استفاده ، بازدید دوره ای و سایر مشخصات و پارامترهای مورد نیاز مصرف کننده در روی دستگاه موجود می باشد .

اطلاعات تماس پدیده نوژن پارس:

آدرس: مشهد ، خیابان دانشگاه ، صاحب الزمان ۲۸، مجتمع تجاری رضوان طبقه ۲ واحد ۲۰۶
مدیر عامل:

مهندس مائده اشجعی

شماره های تماس: 051-3705055509155079143
ایمیل: info@pnogen.com

آنالیز وب سایت پدیده نوژن پارس ( pnogen.com ) :

بررسی وب‌سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست وب سایت پدیده نوژن پارس پرداخته ایم:

سرور شما در کشور انگلستان می‌باشد و در حال حاضر 235 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع مناسب نمی‌باشد و ممکن است موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

بررسی ریسپانسیو سایت:

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال است و باعث افزایش عملکرد:

1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

بررسی gtmetrix در سایت:

در این قسمت خلاصه گزارشی از وضعیت ساختار وب سایت ارائه می شود.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید :

امتیاز های مربوط به سرعت صفحه دارای امتیاز A (98%)  می‌باشد که این مناسب نمی‌باشد و با بهینه سازی تصاویر و فایل های استاتیک اعم از کد های css و جاوا اسکریپت این امتیاز بهبود میابد.

سرعت بارگذاری صفحه اول 2.2 ثانیه می باشد که زمان مناسبی می‌باشد.

بررسی backlinks در سایت:

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه‌ ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *