پارت گوال گیتی

پارت گوال گیتی

یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الی احسن الحال در آستانه سال نو ،صمیمانه ترین تبریکات و ناب ترین احساساتم را نثار تک تک همکاران گرامی در خانواده بزرگ و پر تلاش پارت گوال گیتی اعم از معاونین ، مهندسین عزیز ، پیمانکاران ، شرکت ها و کارکنان می نمایم. بر خود می بالم که جمع کثیری از انسان های کوشا ، پر تلاش و هوشمندی در این مجموعه دارم که علاوه بر نیل به اهداف از پیش تعیین شده افتخارات بزرگ و مهمی را در سال 1394 در سطح کشور کسب کردیم.

رجاء واثق دارم که با همت بلند و بازوان پرتوان شما عزیزان به حول و قوه الهی در سال پیش رو بتوانیم آرزوی دیرینه مردم عزیز و شریف واحد صنعتی سیلیکون متال با ظرفیت سالیانه 1500تن برآورده ساخته و زمینه پویایی و شکوفایی شهرستان جغتای را فراهم سازیم . و با همتی مضاعف پروژه احداث واحد صنعتی فروکروم کم کربن را به عنوان اولین تولید کننده در ایران هر چه سریعتر آغاز و به سوی تکمیل و بهره برداری آن با گامهای مستحکم و با دلی روشن از انوار الهی و با اعتماد به تک تک شما فرزندان این مرز و بوم حرکت کرده و با همه توان برای رسیدن به آینده روشن و نیل به اهداف بلند شرکت پارت گوال گیتی در سطح کلان کمر همت بسته و رو به جلو گام برداریم . آنچه تا امروز باعث شده هوای کار و تلاش در این مجتمع بهاری و پر از شکوفه های رنگارنگ صنعتی باشد و هرگز خزان نا امیدی و سرمای بی اعتمادی و گرد رخوت و سستی بر جبین این مجتمع ننشیند همدلی و همراهی تمام کارکنان این مجموعه از ستاد تا صف می باشد که باید این اعتماد دوطرفه را به فال نیک گرفت و آن را برای همیشه سرلوحه امورمان بدانیم. و آنچه در سال پیش رو برای ما پر اهمیت و با ارزش است نوع نگاه ما به حوزه کاری مان است که آرزو ها ، طرح ها و پروژه ها را به همت بلند ، بازوان پرتوان و افکار خلاق گره بزنیم و تقویمی نو با نگاهی نو بسازیم . در پایان از همه عزیزانی که در مجموعه پارت گوال گیتی کسب افتخارات متعدد و سربلندی همگان را فراهم ساختند و نوید بخش روزهای روشن و پر رونق برای صنعت فولاد کشور در آینده گشته اند صمیمانه سپاسگذارم و دستان فرد فرد شما کارگران ، مهندسین و  را می بوسم و با افتخار به وجود شما عزیزان می بالم .

اطلاعات تماس شرکت پارت گوال گیتی :

آدرس:
بلوار وکیل آباد-بلوارهفت تیر-برج اداری آرمیتاژ گلشن-طبقه 24
شماره های تماس: 05138920200
ایمیل: info@partgowal.com

آنالیز وب سایت پارت گوال گیتی ( partgowal.com ) :

بررسی وب‌سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست وب سایت پارت گوال گیتی پرداخته ایم:

سرور شما در کشور ایران می‌باشد و در حال حاضر 1 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع مناسب می‌باشد و اما ممکن است با بیشتر شدن این تعداد موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)شود.

بررسی ریسپانسیو سایت:

قابلیت واکنشگرایی ، پس از بررسی وب سایت در نمایشگرها با ابعاد متفاوت (کامپیوتر، موبایل، لپتاپ و تبلت و…) مناسب است.

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال نیست و باعث کاهش عملکرد:

1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

بررسی تکنیکال سایت در gtmetrix:

در این قسمت خلاصه گزارشی از وضعیت ساختار وب سایت ارائه می شود.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید :

امتیاز های مربوط به سرعت صفحه دارای امتیاز (%0) F  می‌باشد که این مناسب می‌باشد و با بهینه سازی تصاویر و فایل های استاتیک اعم از کد های css و جاوا اسکریپت این امتیاز بهبود میابد.

سرعت بارگذاری صفحه اول 93.6 ثانیه می باشد که زمان مناسبی نمی‌باشد.

بررسی backlinks در سایت:

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه‌ ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *