نگین سامانه هوشمند پاژ

نگین سامانه هوشمند پاژ (nsp)

شرکت نگین سامانه هوشمند پاژ (nsp)، از سال 1392 به عنوان یکی از اولین پیشگامان در عرصه تولید و توسعه سیستم‌های هوشمند هتلی و ساختمانی شروع به فعالیت نموده است.

امروزه سرعت رشد و تکامل سیستم‌های هوشمند به سرعت در حال افزایش است و شرکت قدرتمند نگین سامانه هوشمند پاژ (nsp)، با تکیه بر تیم کارشناسان خبره‌ی خود و با بهره‌وری از تکنولوژی‌های روز دنیا، بر روی ارائه راه حل‌های جامع و بهینه برای انواع ساختمان‌ها و هتل‌های بزرگ دنیا تمرکز کرده است.

این سیستم‌ها از اهمیت ویژه‌ای در مدیریت و کاهش خطای انسانی در کنترل و نظارت بر سیستم‌های هتلی برخوردار هستند. شرکت ما به صورت خاص و تخصصی، سیستم‌های هوشمند هتلی را تحت پروتکل‌های صنعتی رایج تولید می‌کند و تلاش دارد با ارائه راهکارهای نوآورانه در بهینه سازی مصرف انرژی و بهبود شرایط مدیریت، راحتی و آسودگی را در فضای هتل برای مهمانان و مدیران بخش‌های مختلف ایجاد نماید.

از جمله این سیستم‌ها، کنترل ورود و خروج، کنترل روشنایی، گرمایش و تهویه مطبوع، کنترل فرامین هتلی و بسیاری موارد دیگر می‌باشد. تمامی محصولات این شرکت با انگیزه‌ای متمایز در جلب اطمینان مخاطبان و با راهکارهای غیر انحصاری و منعطف نسبت به نیاز مشتریان، طراحی و تولید می‌گردد.

برخی از راهکار های سامانه هوشمند پاژ:

سیستم کنترل ورود و خروج

با استفاده از این سیستم امکان تعریف این مسئله که چه کسی در چه زمانی به چه مکانی دسترسی داشته باشد وجود دارد. با هر ورود و خروج به اتاق، گزارش مربوط به اتاق و نوع کارت استفاده شده (مهمان، خانه دار) برای کامپیوتر کنترل کننده ارسال خواهد شد.این امر باعث بالا بردن میزان امنیت و سطح اطمینان در هتل شما خواهد شد.

سیستم خدمات هتلی (Room Service)

داری سه طول موج 755 و 808 و 1064 نانو متر
توان 1200 وات
با قابلیت 100 میلیون شات
دارای سیستم خنک کنندگی عالی

اطلاعات تماس نگین سامانه هوشمند پاژ :

مدیر عامل :
علی شکریان زینی
آدرس:  خراسان رضوی، مشهد، آزادی 125/ آزادی 125/8.
شماره های تماس:
ایمیل :
شناسه ملی :
14006648490

آنالیز وب سایت نگین سامانه هوشمند پاژ  (www.nspelectronics.com) :

بررسی وب‌سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست وب سایت نگین سامانه هوشمند پاژ پرداخته ایم:

سرور شما در کشور آلمان می‌باشد و در حال حاضر 1951 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع  اصلا مناسب نمی‌باشد و ممکن است موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

بررسی ریسپانسیو سایت:

پس از بررسی وب سایت در نمایشگرها با ابعاد متفاوت ” موبایل، لپتاپ و تبلت و ، قابلیت واکنشگرایی وب سایت مناسب است .

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال است.

بررسی سایت درpage speed:

در این قسمت خلاصه گزارشی از وضعیت ساختار وب سایت ارائه می شود.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید :

امتیاز های مربوط به سرعت صفحه دارای امتیاز  (76%)  می‌باشد که این مناسب می‌باشد و با بهینه سازی تصاویر و فایل های استاتیک اعم از کد های css و جاوا اسکریپت این امتیاز بهبود میابد.

سرعت بارگذاری صفحه اول 1.3 ثانیه می باشد که زمان مناسبی می‌باشد.

بررسی سایت در backlinks:

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه‌ ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *