نواندیشان وفا تدبیر توس

نواندیشان وفا تدبیر توس در زمینه مشاوره، طراحی و ساخت یکپارچه تمامی قسمت های دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی و کاربردی شخصی مخصوصا مدل های اولیه فعالیت دارد. این شرکت در سال 1395 تشکیل شده و با شماره 58938 به ثبت رسیده است.

محصولات نواندیشان وفا تدبیر توس:

پرینترسه بعدی آلفامیکر 3035 حرفه ای

دستگاه پرینترسه بعدی آلفامیکر 3035 قابلیت پرینت به ابعاد 30 در30 به ارتفاع 35 سانتی متر را دارا است. این نسخه که نسل جدید نسبت به مدل نسل یک است ویژگی های منحصر به فردی دارد که در ادامه به بیان آن پرداخته میشود.

شاید مهمترین ویژگی این مدل سیستم اکسترودر آن است. در این مدل پرینت موادی که نیاز به درجه حرارت بالاتری دارند به مراتب راحت تر شده.

هیت بد حرفه ای صنعتی یکی دیگر از ویژگی های مدل حرفه ای است. این هیت بد که 500 وات توان دارد میتواند به سرعت به دمای مورد نظر برسد. کنترل این هیت بد توسط رله هایی استاندارند انجام میشود که قابلیت طمینان را افزایش دهد.

پرینترسه بعدی فابریکاتور50 FABRICATOR

پرینتر نواندیشان وفا تدبیر توس

دستگاه پرینترسه بعدی فابریکاتور FABRICATOR یکی از جدید ترین محصولات شرکت دانش بنیان وفاتوس است. این دستگاه که از مدل حرکتی XYCore بهره میبرد در واقع ترکیبی هدفمند از سری دستگاه های جاینت و آلفامیکر است.

دراین خانواده از پرینترهای سه بعدی وفاتوس سعی برآن شده است که کار کردن با پرینتر سه بعدی بسیار ساده تر از قبل شود.

تنظیم سطح و پایداری آن به نحوی است که دیگر نیازی به تنظیم های طولانی و سیستم های تنظیم سطح اتومات وجود ندارد و دستگاه با تنظیم اولیه صحیح قابلیت حفظ این تنظیم را در پرینت های بعدی خواهد داشت. البته لازم به ذکر است که تنظیم اولیه نیز بسیار ساده و سریع انجام میشود.

سیستم حرکتی XYCore به واسط انتقال حرکت به کمک تسمه و کاهش وزن قسمت های متحرک، قابلیت حرکت سریعتر و همچنین کم صدا تر را به طو ذاتی در خود دارد.

اطلاعات تماس نواندیشان وفا تدبیر توس:

آدرس: مشهد، شهرک غرب(قاسم آباد) ،بلوار شریعتی ،شریعتی 28 پلاک 24 ساختمان وفاتوس
شماره های تماس: 051-36621619
ایمیل: Info@vafatoos.com

آنالیز وب سایت نواندیشان وفا تدبیر توس (vafatoos.com) :

بررسی وب‌سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست نواندیشان وفا تدبیر توس پرداخته ایم:

سرور شما در کشور ایران می‌باشد و در حال حاضر 760 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع مناسب نمی‌باشد و ممکن است موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

بررسی ریسپانسیو سایت:

پس از بررسی وب سایت در نمایشگرها با ابعاد متفاوت ” موبایل، لپتاپ و تبلت و ، قابلیت واکنشگرایی وب سایت مناسب نیست.

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال است و باعث افزایش عملکرد:

1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

بررسی سایت در gtmetrix:

در این قسمت خلاصه گزارشی از وضعیت ساختار وب سایت ارائه می شود.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید :

امتیاز های مربوط به سرعت صفحه دارای امتیاز E (50%)  می‌باشد که این مناسب نمی‌باشد و با بهینه سازی تصاویر و فایل های استاتیک اعم از کد های css و جاوا اسکریپت این امتیاز بهبود میابد.

سرعت بارگذاری صفحه اول 14.2 ثانیه می باشد که زمان مناسبی نمی‌باشد.

بررسی backlinks در سایت:

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه‌ ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *