موسسه شتاب دهنده کسب و کار فردوسی فرجاد

موسسه شتاب دهنده کسب و کار فردوسی فرجاد

شتابدهنده دانش‌بنیان کسب‌وکار فردوسي، با هدف کمک به رشد و توسعه کسب‌وکارهاي نوپا و اکوسيستم کارآفريني شرق کشور، فعاليت خود را در زمينه شتابدهی از سال 1395 آغاز کرد. عمده فعالیت شتابدهنده در طی 4 سال اول تأسیس، تمرکز بر رشد و توسعه کسب‌وکارهای نوپا و جذب سرمایه برای استارتاپها بوده است. در کنار تسهیلگری رشد کسب‌وکارها، موضوع مهم دیگری که همواره به آن پرداخته شده، آموزش کسب‌وکار در رده‌های دانش‌آموزی و دانشجویی است.

خدمات موسسه شتاب دهنده کسب و کار فردوسی فرجاد:

توانمندسازی شرکت‌های دانش‌بنیان

شتاب دهنده کسب و کار فردوسی مأموریت دارد تا به یاری شرکت‌ها بشتابد. از ابتدای خرداد ماه 1399، ما از طرف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان «مرکز توانمندسازی شرکت های دانش‌بنیان» در استان خراسان رضوی انتخاب شده ایم و مأموریم تا با حمایت این معاونت، خدمات مشاوره و آموزش خود را بصورت رایگان به تمامی شرکت‌ها، اعم از دانش‌بنیان و غیر دانش‌بنیان، ارائه نماییم.
مشاوران ما در زمره بهترین مشاوران استان و دوره های آموزشی نیز مطابق با نیازهای روز و اساسی کسب وکارها آماده ارائه خدمات به شرکتهای متقاضی هستند.

طراحی اکوسیستم نوآوری و فناوری

اکوسیستم کارآفرینی به سیستمی متوازن و پویا اطلاق می‌شود که از کسب و کارهای ریسک‌پذیر جدید، موضوعات مختلف وابسته به هم و محیط بوم‌شناختی کارآفرینی تشکیل شده است. اکوسیستم کارآفرینی می‌تواند با ایجاد محیطی مناسب، نوآوری سازمانی یا تشکیل شرکت‌های جدید را ارتقا دهد و به توسعه اقتصادی منطقه‌ای منجر شود. حیات محیط کارآفرینی به طور مستقیم بر توسعه فعالیت‌های کارآفرینانه تأثیر می‌گذارد. استقرار اکوسیستم کارآفرینی می‌تواند نقش کمکی را در فعالیت‌های کارآفرینی منطقه‌ای ایفا کند، در نتیجه توسعه کلی اقتصاد منطقه را ارتقا داده و استانداردهای زندگی شهروندان در منطقه را بهبود بخشد.

اطلاعات تماس موسسه شتاب دهنده کسب و کار فردوسی فرجاد:

آدرس:
مشهد، بلوارکوثر، میدان پژوهش، کارخانه نوآوری مشهد، دفتر شتابدهنده کسب و کار فردوسی
مدیر عامل: مصطفی مکارم
شماره های تماس: 0930767015005131295479
ایمیل: ferdowsi.accelerator@gmail.com
شناسه ملی: 14005766504

آنالیز وب سایت موسسه شتاب دهنده کسب و کار فردوسی فرجاد (ferdowsiaccelerator.ir) :

بررسی وب‌سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست موسسه شتاب دهنده کسب و کار فردوسی فرجاد پرداخته ایم:

سرور شما در کشور ایران می‌باشد و در حال حاضر 511 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع مناسب نمی‌باشد و ممکن است موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

بررسی ریسپانسیو سایت:

پس از بررسی وب سایت در نمایشگرها با ابعاد متفاوت ” موبایل، لپتاپ و تبلت و ، قابلیت واکنشگرایی وب سایت مناسب نیست.

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال است و باعث افزایش عملکرد:

1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

بررسی سایت در gtmetrix:

در این قسمت خلاصه گزارشی از وضعیت ساختار وب سایت ارائه می شود.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید :

امتیاز های مربوط به سرعت صفحه دارای امتیاز E (59%)  می‌باشد که این مناسب نمی‌باشد و با بهینه سازی تصاویر و فایل های استاتیک اعم از کد های css و جاوا اسکریپت این امتیاز بهبود میابد.

سرعت بارگذاری صفحه اول 5.8 ثانیه می باشد که زمان مناسبی می‌باشد.

بررسی backlinks در سایت:

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه‌ ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *