nsim-bhsht-724-min

مسافرت هوائی نسیم بهشت

شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی نسیم بهشت خراسان رضوی از سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرده است که در طول سالهای فعالیت ، مجوزهای فراوانی را کسب نموده است .

ما در شرکت نسیم بهشت خراسان  رضوی تمام سعی خود را کرده ایم که بهترین سیستم جست و جوی بلیط های سیستمی و چارتری را فراهم کنیم و امکان رزرو و خرید بلیط در کمترین زمان ممکن فراهم کنیم ،

 ما نیز برای اینکه بهترین خرید را داشته باشیم امکان استرداد آنلاین را  به ما بقی امکانات اضافه کرده ایم تا در هر لحظه از شبانه روز که دچار مشکل شوید و از سفرتان باز ماندید بتوانید به راحتی بلیط را کنسل کرده و با کمترین هزینه  کنسلی مبلغ بلیط را به حسابتان واریز کنیم .

شرکت مسافرت هوایی و جهانگردی نسیم بهشت خراسان رضوی خدمات امکان خرید بلیط آنلاین بلیط هواپیما ، رزرو هتل ، خرید تور لحظه آخری ، دسترسی به بلیط ارزان قیمت هواپیما سیستمی و چارتری ، امنیت بالای اطلاعات شما  و پاسخگویی آنلاین و دقیق تلاش نموده تا محیطی کاملا دوستانه برای مشتریان خود بوجود آورد .

چنانچه تمام مشتریان ما را جزئی از خانواده بدانند و ما نیز مشتریان را جزئی از خانواده خود بدانیم.

خط مشی شرکت نسیم بهشت خراسان  رضوی شناخت نیازهای مشتری و ارائه راه حل مناسب برای رفع این نیازها ، کسب رضایت منطقی مشتری و حفظ آن ، سرعت بخشیدن به توزیع خدمات به مسافرین و افزایش اعتماد و ارتباط می باشد.

اطلاعات تماس شرکت مسافرت هوائی نسیم بهشت:

آدرس:
مشهد -بازارسرشور-بین سرشور9و11
شماره تماس: 09392243487
ایمیل:  behesht_nasim@yahoo.com

آنالیز وب سایت مسافرت هوائی نسیم بهشت ( psmsite.com ) :

بررسی وب‌سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست وب سایت مسافرت هوائی نسیم بهشت پرداخته ایم:

سرور شما در کشور ایران می‌باشد و در حال حاضر 195 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع مناسب نمی‌باشد و ممکن است موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

whois bhsht

بررسی ریسپانسیو سایت:

قابلیت واکنشگرایی ، پس از بررسی وب سایت در نمایشگرها با ابعاد متفاوت (کامپیوتر، موبایل، لپتاپ و تبلت و…) مناسب نیست.

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال است و باعث افزایش عملکرد:

1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

sll bhsht

بررسی تکنیکال سایت در gtmetrix:

در این قسمت خلاصه گزارشی از وضعیت ساختار وب سایت ارائه می شود.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید :

امتیاز های مربوط به سرعت صفحه دارای امتیاز (%100) A می‌باشد که این مناسب می‌باشد و با بهینه سازی تصاویر و فایل های استاتیک اعم از کد های css و جاوا اسکریپت این امتیاز بهبود میابد.

سرعت بارگذاری صفحه اول 0 ثانیه می باشد که زمان مناسبی می‌باشد.

sll bhsht

بررسی backlinks در سایت:

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه‌ ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

bachk bhsht

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *