لعاب مشهد

لعاب مشهد

شرکت لعاب مشهد در سال ۱۳۶۱ با همت مرحوم غلامعلی یوسفی بنیاد نهاده شد. هدف شرکت در ابتدا تامین لعاب سرامیک برای صنایع کشور بود و شرکت در سال ۱۳۶۳ با ظرفیت ۱۰۰۰ تن به بهره برداری رسید . توجه به پژوهش در کنار تولید و قبول سرمایه گذاری برای استفاده از تکنولوژی های مدرن ، در حال حاضر شرکت لعاب مشهد را به یکی از قدرتمندترین مجموعه های تولید مواد اولیه و مصنوعات سرامیکی مورد نیاز صنعت سرامیک (لعاب – رنگ – پودرهای چاپ – رنگ های چاپ – مواد اولیه – لعابهای مخصوص و مصنوعات سرامیکی پیشرفته ) در منطقه خاورمیانه مبدل ساخته است.

اطلاعات تماس شرکت لعاب مشهد:

آدرس: مشهد، کیلومتر 18 جاده مشهد قوچان_بعد از زیرگذر شهرک صنعتی_نبش کوچه تابلو فرش مشهد
شماره تماس:

05135420733

آنالیز وب سایت لعاب مشهد (loabmashhad.com) :

بررسی وب‌سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست وب سایت شرکت لعاب مشهد پرداخته ایم:

سرور شما در کشور ایران می‌باشد و در حال حاضر 829 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع مناسب نمی‌باشد و ممکن است موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

بررسی ریسپانسیو سایت:

پس از بررسی وب سایت در نمایشگرها با ابعاد متفاوت ” موبایل، لپتاپ و تبلت و ، قابلیت واکنشگرایی وب سایت مناسب است.

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال نیست و باعث کاهش عملکرد:

1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

بررسی تکنیکال سایت در GTMetrix:

در این قسمت خلاصه گزارشی از وضعیت ساختار وب سایت ارائه می شود.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید :

امتیاز های مربوط به سرعت صفحه دارای امتیاز A(95%)  می‌باشد که این مناسب می‌باشد و با بهینه سازی تصاویر و فایل های استاتیک اعم از کد های css و جاوا اسکریپت این امتیاز بهبود میابد.

سرعت بارگذاری صفحه اول 5.9 ثانیه می باشد که زمان مناسبی نمی‌باشد.

بررسی بک لینک های سایت:

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه‌ ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *