قند نیشابور

سال ۱۳۴۸ در راستای توسعه کارخانه ، ظرفیت به ۱۵۰۰ تن چغندر افزایش یافت . متعاقبا در سال ۱۳۸۴ ، ظرفیت به میزان مصرف ۳۰۰۰ تن چغندردر روزوتولید شکر از محل چغندر به میزان ۵۲۲۰۰ تن و همچنین تصفیه شکرخام به میزان ۱۲۸۸۰۰ تن در سال ارتقا داده شد. خوشبختانه در طی این سال ها با توجه به جذب چغندر کاران ، تولید محصول با کیفیت همراه با صیانت از محیط زیست ودیگر ذینفعان توانسته ایم جایگاه خود را در صنعت قند استان و ایران تثبیت کنیم . شرکت قند نیشابور در سال ۱۳۷۴ با نماد «قنیشا» در بورس اوراق بهادار پذیرفته شده است. منابع انسانی با ارزشترین عامل تولید و مهمترین سرمایه و منبع اصلی مزیت رقابتی و ایجاد کننده قابلیتهای اساسی هر سازمان محسوب می گردد و یکی از مؤثرترین راه های دستیابی به این مزیت رقابتی در شرایط فعلی ( رکود اقتصادی ، عمرانی و تحریم ها ) کارآمد کردن کارکنان سازمان است آنچه که در راستای توسعه منابع انسانی اهمیت دارد این است که بهبود منابع انسانی تنها با آموزش های فنی و تخصصی حاصل نمی شود بلکه باید از راه های گوناگون به توسعه آموزش کارکنان پرداخت و این مهم جز با اعمال برنامه های راهبردی در قلمرو مدیریت منابع انسانی امکان پذیر نخواهد بود ، عنصر انسان مقوله تحول ،حیات و بنا سازمان را تضمین می کند و کامیابی سازمان به آمیزه ای اثر بخش از پول مواد ، ماشین و منابع انسانی برای دستیابی به هدف های کوتاه مدت و بلند مدت بستگی دارد ، توانمند سازی کارکنان به چهار عامل دانش ، مهارت ، اعتماد ، ارتباطات و انگیزه بستگی دارد و این بنگاه نیز در راستای بالا بردن کیفیت محصول و راندمان کاری ، افزایش بهره وری می کوشد تا با توجه به چهار اصل فوق منابع انسانی خود را قوی و توانمند سازد.
این واحد تولیدی دارای بخشهای فنی ، نوسازی،تعمیرات، برق و مکانیک ، آزمایشگاه ، اداری، کشاورزی و … سعی در ارتقاء دانش تخصصی پرسنل با برگزاری دوره های آموزشی در داخل و خارج سازمان اقدام نموده است.

اطلاعات تماس کارخانه قند نیشابور:

آدرس:
نیشابور کیلومتر 20 جاده قدیم سبزوار – شهر فیروزه
شماره های تماس: 05143523400
ایمیل:

آنالیز وب سایت قند نیشابور (neyshaboursugar.ir) :

بررسی وب‌سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست وب سایت قند نیشابور پرداخته ایم:

سرور شما در کشور آلمان می‌باشد و در حال حاضر 91 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع مناسب نمی‌باشد و ممکن است موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

بررسی ریسپانسیو سایت:

قابلیت واکنشگرایی ، پس از بررسی وب سایت در نمایشگرها با ابعاد متفاوت (کامپیوتر، موبایل، لپتاپ و تبلت و…) مناسب نیست.

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال است و باعث افزایش عملکرد:

1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

بررسی backlinks در سایت:

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه‌ ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *