فرآورده های لبنی آفرین خراسان
شرکت فرآورده های لبنی آفرین خراسان در سال ۱۳۸۵ با مشارکت تعاونی گاوداران صنعتی خراسان فعالیت خود را آغاز کرد.
در نیمه دوم سال ۱۳۸۸ بهره برداری آزمایشی از آن آغاز شد.
هدف و استراتژی اصلی اعضای شرکت فرآورده های لبنی آفرین خراسان، تولید محصولات با کیفیت عالی از بهترین نوع شیر خام در استان است.
همینطور این کارخانه به عنوان پایگاه اصلی جمع آوری شیر خام صنعت استان و ارسال آن به سایر کارخانجات محسوب می گردد.
اطلاعات تماس شرکت فرآورده های لبنی آفرین خراسان:
آنالیز وب سایت فرآورده های لبنی آفرین خراسان ( afarinkhorasan.com ) :
بررسی وبسایت در who is :
در این قسمت به بررسی وضعیت هاست وب سایت فرآورده های لبنی آفرین خراسان پرداخته ایم:
سرور شما در کشور ایران میباشد و در حال حاضر 174 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع مناسب نمیباشد و ممکن است موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:
کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

بررسی ریسپانسیو سایت:
قابلیت واکنشگرایی ، پس از بررسی وب سایت در نمایشگرها با ابعاد متفاوت (کامپیوتر، موبایل، لپتاپ و تبلت و…) مناسب نیست.

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:
همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال نیست و باعث کاهش عملکرد:
1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

بررسی تکنیکال سایت در gtmetrix:
در این قسمت خلاصه گزارشی از وضعیت ساختار وب سایت ارائه می شود.
همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید :
امتیاز های مربوط به سرعت صفحه دارای امتیاز (%91) A میباشد که این مناسب میباشد و با بهینه سازی تصاویر و فایل های استاتیک اعم از کد های css و جاوا اسکریپت این امتیاز بهبود میابد.
سرعت بارگذاری صفحه اول 5.9 ثانیه می باشد که زمان مناسبی نمیباشد.

بررسی فعال بودن ویژگی AMP در سایت:
با توجه به درصد بالای کاربران موبایل (54 %)، استفاده از این تکنولوژی بسیار توصیه می شود اما متاسفانه وب سایت شما از این قابلیت پشتیبانی نمیکند. برای ارائه توضیحات بیشتر کارشناسان ما آماده پاسخگویی هستند.

بررسی backlinks در سایت:
وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید