شرکت ماشين هاي الكتريكي جوين جمكو

شرکت ماشین های الکتریکی جوین (جمکو) در سال 1369 در شهرستان سبزوار با هدف عدم وابستگی صنایع داخل به کشورهای خارجی در زمینه تولید انواع ماشین های الکتریکی تاسیس گردید. شرکت جمکو به واسطه کادر متخصص و مجرب خود و در اختیار داشتن تجهیزات و ماشین آلات منحصر به فرد در کشور، امکان طراحی، ساخت، تست و تعمیر انواع الکتروموتور و ژنراتور را در ایران دارا می باشد.

محصولات شرکت ماشین های الکتریکی جوین با برند جمکو و با کیفیت بالا قابل رقابت با نمونه های خارجی به بازار مصرف عرضه می شوند، این تولیدات شامل الکتروموتورهای سه فاز صنعتی از 5/5 کیلووات تا 10000 کیلووات مطابق با استانداردهای بین المللی می باشد و کلیه تست های لازم طبق استانداردهای معتبر جهانی و با تجهیزات پیشرفته انجام می پذیرد. ظرفیت تولیدات شرکت جمکو سالیانه بیش از 1200مگاوات معادل 12680 دستگاه انواع الکتروموتور و ژنراتور می باشد.

برخی از محصولات شرکت ماشين هاي الكتريكي جوين جمكو:

موتور های فشار ضعیف قفس سنجابی سری YU

این الکتروموتورها از نوع آسنکرون القایی می باشد که در توانها 75تا 450 کیلو وات  تولید می شوند. از این الكترو موتورها می توان براي به حركت دراوردن انواع ماشينها با كاربرد عمومي مانندكمپرسورهاي ، تهويه ها ، پمپهاي اب در مقياس بزرگ و مانند ان استفاده كرد.

موتور های فشار قوی قفس سنجابی سری YK

الکترو موتور های  اسنکرون فشار قوی به صورت قفس سنجابی در توان های بالاتر از 220 کیلووات تا 11 مگاوات مطابق استاندار IEC60034  ساخته می شوند.فریم سایز این الکترو موتور ها از 355 تا 1000 MM میباشد. موتور های فشار قوی با توجه به توان ولتاژ، از جریان راه اندازی بالایی برخوردار هستند که برای بهبود و.ضعیت جریان آن ها اتصال سیم پیچ استاتور را به صورت ستاره طراحی می گردد.

اطلاعات تماس شرکت تولیدی رضا نخ:

آدرس کارخانه:

خراسان رضوی- سبزوار- کیلومتر 45 جاده اسفراین

آدرس دفتر مرکزی:

تهران، خیابان طالقانی، بعد از چهار راه بهار، خیابان جهان، بن بست بنیاد، پلاک 2، واحد 1

شماره های تماس:

05144020021775325440217753199302177532401

ایمیل:

آنالیز وب سایت شرکت ماشين هاي الكتريكي جوين جمكو (jemcomotor.ir) :

بررسی وب‌سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست شرکت ماشين هاي الكتريكي جوين جمكو پرداخته ایم:

سرور شما در کشور ایران می‌باشد و در حال حاضر 260 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع مناسب نمی‌باشد و موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

بررسی ریسپانسیو سایت:

پس از بررسی وب سایت در نمایشگرها با ابعاد متفاوت ” موبایل، لپتاپ و تبلت و ، قابلیت واکنشگرایی وب سایت مناسب نیست.

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال است و باعث افزایش عملکرد:

1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

بررسی سایت در gtmetrix:

در این قسمت خلاصه گزارشی از وضعیت ساختار وب سایت ارائه می شود.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید :

امتیاز های مربوط به سرعت صفحه دارای امتیاز C(45%)  می‌باشد که این مناسب می‌باشد و با بهینه سازی تصاویر و فایل های استاتیک اعم از کد های css و جاوا اسکریپت این امتیاز بهبود میابد.

سرعت بارگذاری صفحه اول 3.3 ثانیه می باشد که زمان مناسبی می‌باشد.

بررسی backlinks در سایت:

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه‌ ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *