شبکه ارتباطات طلائی شرق

شرکت گلدنت دارای تائیدیه دانش‌بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اسلامی ایران و در سال 1379 با داشتن پروانه خدمات دیتا باهدف ارائه خدمات در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات آغاز به فعالیت نمود. در حال حاضر این مجموعه با بهره‌گیری از بیش از 19 سال تجربه در زمینه‌های متنوع ICT موفق به ثبت 8 اختراع، 7 محصول دانش‌بنیان، 4 برند تجاری و دریافت 2 پروانه بهره‌برداری و اخذ 2 گواهی استاندارد IP67 و تائید نمونه دستگاه ردیاب خودرویی گردیده است.

محصولات شبکه ارتباطات طلائی شرق:

نرم افزار مانیتورینگ Zabbix

فرآیند مانیتورینگ شبکه‌ها یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های یک تیم فناوری اطلاعات در یک سازمان به شمار می‌رود که می‌تواند باعث بالا رفتن کارایی سرویس‌ها و پرسنل، صرفه‌جویی در هزینه‌های سازمان و آرامش بخشیدن به مدیران شبکه شود. همچنین مانیتورینگ شبکه امنیت داخل سازمان را تقویت می‌کند و می‌تواند باعث عدم توقف ناگهانی سرویس‌های مستقل از شبکه شود.

نرم‌افزار Zabbix یکی از نرم‌افزارهای مانیتورینگ پرکاربرد می‌باشد و گروه مهندسی گلدنت به‌منظور مانیتورینگ سرویس‌ها و سرورهای خود، این نرم‌افزار را اجرا کرده و به‌طور کامل از قابلیت‌های آن در زمینه‌های مختلف استفاده می‌کند.

سامانه مدیریت کاربران تحت شبکه GoldNet AAA Server - GNAS

گروه مهندسی گلدنت (به‌عنوان یک شرکت دانش‌­بنیان) با اتکا به دانش و تجربه خود در ارائه خدمات شبکه‌­ای، اولین AAA داخلی را با استفاده از به­ روزترین دانش دنیا با نام (GoldNet AAA Server-GNAS)، برای انواع مشتریان مانند اپراتورها، سازمان­‌های بزرگ، مشاغل کوچک و متوسط و مشتریان خانگی پیاده­‌سازی کرده و آن را در شورای عالی انفورماتیک به ثبت رسانیده است. با استفاده از این محصول می­‌توان سرویس‌­های متنوع مانند Public Wi-Fi در اماکن عمومی، تفریحی و تجاری را ارائه و به سهولت و با امنیت بالا مدیریت نمود.

وظایف اصلی این سامانه انجام سه عمل Accounting  ,Authentication , Authorization مشترکین در هر شبکه‌­ای می­‌باشد. در کنار اعمال اصلی، سایر امکانات موردنیاز برای مدیریت مشترکین یک شبکه نیز طراحی‌شده است.

این سامانه به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که بتواند اکثر پروتکل­‌های موجود برای شبکه­‌های مخابراتی همراه و ثابت را پشتیبانی نماید. در یک شبکه علاوه بر کاربران عادی، مدیران شبکه نیز برای دسترسی به منابع شبکه تلاش می­کنند. GNAS این دسترسی را به‌صورت امن فراهم می­‌کند.

رابط کاربری مدیریت و مشترکین این نرم­‌افزار به دو صورت مبتنی بر ویندوز و تحت وب پیاده‌­سازی شده است. و در 4 نسخه SOHO، سازمانی، نسخه کامل و آنلاین (SaaS) ارائه می­‌شود.

اطلاعات تماس شبکه ارتباطات طلائی شرق:

آدرس: کیلومتر 12 بزرگراه مشهد-قوچان، پارک علم و فناوری مشهد
مدیر عامل:

صبور خسروی

شماره های تماس: 051-38477277 – 051-31939277
ایمیل: info@goldnet.ir
شناسه ملی: 10380415184
شماره ثبت: 26102

آنالیز وب سایت شبکه ارتباطات طلائی شرق ( goldnet.ir ) :

بررسی وب‌سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست وب سایت شبکه ارتباطات طلائی شرق پرداخته ایم:

سرور شما در کشور فنلاند می‌باشد و در حال حاضر 3 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع مناسب نمی‌باشد و ممکن است موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

بررسی ریسپانسیو سایت:

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال است و باعث افزایش عملکرد:

1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

بررسی backlinks در سایت:

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه‌ ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *