سنجش از دور دید برتر پارس اطلس

شرکت سنجش از دور دید برتر پارس اطلس با هدف رفع نیازهای تخصصی حوزه سنجش از دور با بهره گیری از تلفیق دانش هوافضا ، نقشه برداری و کامپیوتر، فعالیت خود را از شهریورماه سال 1393 آغاز نمود. پذیرش در پارک علم و فناوری خراسان و همچنین کسب تأییدیه ارائه محصول دانش بنیان از معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری به عنوان اولین شرکت دانش بنیان حوزه سنجش از دور پهپادپایه کشور در سال 1394 از افتخارات شرکت پارس اطلس می باشد. این شرکت در سال 1395 موفق به اجرای پروژه تهیه نقشه های تصویری محدوده 3000 هکتاری شهر تربت حیدریه توسط پهپاد گردید که اولین پروژه نقشه برداری کامل یک شهر توسط پهپاد در ایران بود. همچنین در سال 1396 و از طریق پروژه تهیه داده های مکانی بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی به وسیله پهپاد (منطقه ثامن شهرداری مشهد و بخش هایی از مناطق همجوار به مساحت 1100 هکتار)، برای اولین بار در کشور نقشه برداری هوایی پهپادی در یک کلان شهر توسط شرکت پارس اطلس صورت پذیرفت و این پروژه مقدمه ای بر نقشه برداری پهپادی و تهیه داده های مکانی مناطق 4 و 5 و 9 و 12 شهر مشهد (در مجموع به مساحت حدودی 10هزار هکتار) در سال 97 به سفارش شهرداری مشهد گردید که تا کنون بزرگترین پروژه تهیه داده های مکانی شهری کشور به وسیله پهپاد بوده است.

خدمات سنجش از دور دید برتر پارس اطلس:

نظارت هوشمند بر ساخت و سازها

شرکت دانش بنیان پارس اطلس برپایه آنالیز الگوریتم های هوش مصنوعی بر روی داده های اخذ شده توسط پهپاد، خدمت “شناسایی هوشمند تغییرات شهری” را ارائه می دهد. در این روش کلیه تغییرات صورت گرفته در سطح شهر از زمان آخرین دوره اجرای ممیزی یا نقشه برداری، به تفکیک معرفی موقعیت: بنای جدید، بنای تخریب شده ، افزایش طبقات و … در قالب یک نقشه زمین مرجع و با دقت شناسایی تغییرات در حد 1 متر ارائه می گردد.

تهیه نقشه بزرگ مقیاس شهری

نقشه های تصویری یا ارتوفتو، جایگزینی با کیفیت بالا و مقرون به صرفه برای تصاویر ماهواره ای و تصاویر تهیه شده توسط هواپیماهای سرنشین دار می باشد. شرکت دانش بنیان پارس اطلس با تولید نقشه های تصویری زمین مرجع با قدرت تفکیک عوارض زمینی در حد چند سانتی متر، محصولی حائز اهمیت در مدیریت شهری نوین ارائه می دهد که در سامانه های اطلاعات مکانی (GIS) آنلاین و آفلاین مورد استفاده قرار گرفته و قابلیت به کارگیری در نرم افزارهای مختلف شهرسازی را دارد.

اطلاعات تماس سنجش از دور دید برتر پارس اطلس:

آدرس: خراسان رضوی-مشهد-کیلومتر 12 جاده قوچان-پارک علم و فناوری خراسان رضوی-مرکز رشد ارتباطات و فناوری اطلاعات-واحد 406
مدیر عامل: مهران غفاری
شماره های تماس: 09151301208
ایمیل: info@parsrs.com
شناسه ملی: 14004942304
شماره ثبت: 2825

آنالیز وب سایت سنجش از دور دید برتر پارس اطلس ( parsrs.com ) :

بررسی وب‌سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست وب سایت سنجش از دور دید برتر پارس اطلس پرداخته ایم:

سرور شما در کشور آلمان می‌باشد و در حال حاضر 341 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع مناسب نمی‌باشد و ممکن است موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

بررسی ریسپانسیو سایت:

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال است و باعث افزایش عملکرد:

1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

بررسی gtmetrix در سایت:

در این قسمت خلاصه گزارشی از وضعیت ساختار وب سایت ارائه می شود.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید :

امتیاز های مربوط به سرعت صفحه دارای امتیاز F (8%)  می‌باشد که این مناسب نمی‌باشد و با بهینه سازی تصاویر و فایل های استاتیک اعم از کد های css و جاوا اسکریپت این امتیاز بهبود میابد.

سرعت بارگذاری صفحه اول 3.9 ثانیه می باشد که زمان مناسبی می‌باشد.

بررسی backlinks در سایت:

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه‌ ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *