سبز آتیه کاوش

شركت سبز آتيه كاوش با برند( داناب- دكتر سبحاني) از سال ۱۳۹۰ تامين كننده بذر هاي اصلاح شده خربزه، پياز، تيل سبز، لوبيا سبز، هندوانه آجيلي و ذرت شيرين مي باشد.اين شركت اولين بذرهاي اصلاح شده خربزه را در كشور توليد نموده است و اكنون داراي مجوز رسمي و انحصاري توليد بذر خربزه اصلاح شده خاتوني(۹۳) و خربزه درگزي(۹۳) از موسسه اصلاح و تهيه نهال و بذر مي باشد.
با توجه به انحصاري بودن توليد بذرهاي اصلاح شده خربزه( خاتوني۹۳ و درگزي ۹۳)ساير شركتها نمي توانند اين بذرها را با برند داناب يا برند ديگر عرضه نمايند. اين شركت به طور مستقيم و يا توسط نماينده هاي رسمي اقدام به عرضه محصولات خود در بسته بندي هاي ۵۰۰ گرمي و با برند داناب- دكتر سبحاني مي نمايد. ساير بذرهاي توليدي با برند مشابه يا غير مشابه و بذرهاي فله مورد تاييد اين شركت نمي باشد.

محصولات و خدمات سبز آتیه کاوش:

بذر خربزه خاتونی

این بذر اولین رقم اصلاح شده خربزه در کشور است که اصلاح آن توسط گروهی از متخصصین کشاورزی صورت گرفته است.عملکرد و خصوصیات کیفی آن در مقایسه با ارقام وارداتی از برتری قابل توجهی برخوردار است. عملکرد بالا ، کیفیت
مطلوب میوه، شبکه بندی و رنگ مناسب یکنواختی، بازارپسندی از مهمترین ویژگی های این رقم می باشد.گیاهی است متوسط رس که بالاترین عملکرد در ۴۷۰۰ بوته در هکتار( فاصله بین ردیف ها ۳ متر و روی ردیف۷۰ سانتی متر ) به دست می اید. پتانسیل تولید این رقم بیش از ۵۰ تن در هکتار است که تحت شرایط مطلوب زراعی و مدیریت صحیح به دست می اید. مصرف بذر در هکتار یک کیلوگرم و میزان مصرف اب با توجه به روش ابیاری (قطره ای ، نشتی و جوی پشته ای ) بین ۶تا ۱۰ هزار متر مکعب در هکتار می باشد.جهت دستیابی به عملکرد بالا ، تغذیه مناسب و کنترل افات و بیماری ها در قالب برنامه تدوین شده کارشناسان شرکت ضروری می باشد. به دلیل انتخاب بوته های مقاوم به بوته میری در طی ۱۰ سال سلکسیون ،این رقم ازمقاومت نسبي به بيماري بوته میری فوزاريوم برخوردار است.

بذر پیاز طلایی

  • روز بلند
  • قابليت انبارمانی بالا با تعداد لايه مناسب
  • بازار پسندی مطلوب
  • پتانسیل عملکرد ۱۵۰ تن در هکتار

اطلاعات تماس سبز آتیه کاوش:

آدرس: مشهد- اتوبان سردار سلیمانی – روبروی پلیس راه مشهد-مرکز تحقیقات کشاورزی- مرکز رشد کشاورزی
مدیر عامل:

علیرضا سبحانی

شماره های تماس: 09151130484
ایمیل: alisobhany@yahoo.com

آنالیز وب سایت سبز آتیه کاوش ( danab.co ) :

بررسی وب‌سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست وب سایت سبز آتیه کاوش پرداخته ایم:

سرور شما در کشور آلمان می‌باشد و در حال حاضر 76 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع مناسب نمی‌باشد و ممکن است موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

بررسی ریسپانسیو سایت:

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال نیست و باعث کاهش عملکرد:

1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

بررسی gtmetrix در سایت:

در این قسمت خلاصه گزارشی از وضعیت ساختار وب سایت ارائه می شود.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید :

امتیاز های مربوط به سرعت صفحه دارای امتیاز C (70%)  می‌باشد که این مناسب نمی‌باشد و با بهینه سازی تصاویر و فایل های استاتیک اعم از کد های css و جاوا اسکریپت این امتیاز بهبود میابد.

سرعت بارگذاری صفحه اول 3.6 ثانیه می باشد که زمان مناسبی می‌باشد.

بررسی backlinks در سایت:

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه‌ ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *