زیست پردازش آریا

شرکت زیست پردازش آریا با حضور جمعی از نخبگان رشته های مختلف در استان خراسان رضوی تشکیل یافته است. این مجموعه علمی مهندسی در جهت هدفمند نمودن تحقیقات گروه های مختلف علمی ایجاد گردیده. همچنین لازم به ذکر است که یکی از اصلی ترین چشم انداز های این شرکت، توسعه زمینه های مهندسی در رشته های محیط زیست، مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران، شیمی، فیزیک و سایر مباحث مرتبط می باشد.

خط مشی این مجموعه علمی انجام تحقیقات، مطالعات عملی و اجرا در زمینه پروژه های بین رشته ای می باشد. زیرا بررسی میدانی حاکی از آن بود که در کشور ما هر یک از رشته های علمی – تخصصی به نوبه خود توسعه قابل توجهی یافته است، اما برای عملیاتی و اجرایی شدن یافته های علمی باید متخصصین بین رشته ای در زمینه های متفاوت گرد هم آمده و مباحث مشترکی را مورد واکاوی قرار دهند.

محصولات زیست پردازش آریا:

سامانه بینایی ماشین و پردازش تصویر لامپهای هالوژن خودرو

نصب این سامانه بر روی دستگاه های مونتاژ لامپ های هالوژن خودرو منجربه افزایش بهره وری در فرآیند تولید و همچنین ارائه محصولی با کیفیت بالاتر می گردد.
از عمده ویژگیهای این سامانه:
1. نیمه خودکار سازی دستگاه ها و حذف عملیات اپراتوری در فرآیندهای تشخیصی
2. جابجایی و تعیین موقعیت مناسب قطعات برای مونتاژ بصورت خودکار
3. افزایش سرعت تولید
4. صرفه جویی در مواد اولیه با کنترل کیفیت در حین تولید و خارج سازی مواد نامرغوب از ادامه چرخه تولید
5. کاهش خطاهای اپراتوری با هشدارها و پیشگیری ها
6. خروجی محصول یکنواخت و بدون نوسان کیفیت
7. جمع آوری و ذخیره داده ها و ارائه اطلاعات و گزارشات و تحلیلهای کاربردی به مدیران
8. تعیین عملکرد هر اپراتور – تعیین آمار تولید – میزان کیفیت مواد اولیه و …
این سامانه به سفارش شرکت دانش بنیان پارس سامان ایرانیان آماده شده و درحال حاضر در خط تولید برای دستگاههای موجود به اجرا در آمده است. 1400-1401

پردازش تصویر صنعتی

تشخیص موقعیت قطعه و کنترل لیزر برش و حکاکی

با عنایت به وجود اجزای مختلف (لامپ ، بالاست، ایگنایتور) در چراغهای روشنایی معابر، امکان بروز خاموشی بالا می باشد، چرا که خرابی در هریک از این اجزا خاموشی را به همراه دارد.با مخابره گزارش خاموشی، تیم های تعمیر و نگهداری، رفع ایراد را در دستور کار قرارداده و به محل اعزام می شوند.پس از صعود با بالابر، قطعات مختلف چراغ به منظور یافتن قطعه معیوب به ترتیب تعویض می گردد.به دلیل زمان بر بودن تست دقیق قطعات در محل و محدودیت های ترافیکی، تراکم ماموریت و محدودیت تعداد تیمها، تبعات اجتماعی و …، امکان بالای تعویض و امحاء اشتباه قطعات سالم قدیمی با قطعات نو وجود دارد که این مهم هزینه تلفات را نیز بالا می برد.

در این پروژه که به سفارش کارخانه تولید دکمه آرین پویا اجرا شده است، موقعیت قرار گیری دکمه ها در دستگاه با سیستم پردازش تصویر شناسایی شده و سپس به لیزر دستور متناسب داده می شود. کلیه مراحل طراحی، ساخت و نرم افزار پردازش تصویر و کنترل لیزر توسط شرکت زیست پردازش آریا با انجام رسیده است.
این سیستم بینایی ماشین قابلیت تشخیص الگوهای مختلف در دکمه ها را داراست و از انعطاف بالایی جهت تطابق با محصولات کارخانه برخوردار است.
در نتیجه اجرای این پروژه علاوه بر افزایش کیفیت محصول، به هوشمندی هرچه بیشتر دستگاه تولید دکمه و صرفه جویی در استهلاک لیزر کمک ویژه ای شده است.

اطلاعات تماس زیست پردازش آریا:

آدرس: مشهد – پارک علم و فناوری خراسان رضوی
شماره های تماس: 5737 708 09152646 419 0935
ایمیل: info@zistpardazesh.ir

آنالیز وب سایت زیست پردازش آریا ( zistpardazesh.ir ) :

بررسی وب‌سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست وب سایت زیست پردازش آریا پرداخته ایم:

سرور شما در کشور ایران می‌باشد و در حال حاضر 24 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع مناسب نمی‌باشد و ممکن است موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

بررسی ریسپانسیو سایت:

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال است و باعث افزایش عملکرد:

1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

بررسی gtmetrix در سایت:

در این قسمت خلاصه گزارشی از وضعیت ساختار وب سایت ارائه می شود.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید :

امتیاز های مربوط به سرعت صفحه دارای امتیاز E (58%)  می‌باشد که این مناسب نمی‌باشد و با بهینه سازی تصاویر و فایل های استاتیک اعم از کد های css و جاوا اسکریپت این امتیاز بهبود میابد.

سرعت بارگذاری صفحه اول 7.5 ثانیه می باشد که زمان مناسبی نمی‌باشد.

بررسی backlinks در سایت:

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه‌ ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *