ریز موج الکتریک طوس

گروه بین الملل سفیران صادرات یک شرکت خلاق و عضو اتاق بازرگانی خراسان رضوی است. محصول این تیم خلاق سایت جامع بازاریابی جهانی محصولات صادراتی ایران با برند “IREX2WORLD” است که در راستای اهداف توسعه صادرات غیرنفتی کشور، به معرفی جهانی کالاها و خدمات شرکتهای صادراتی ایران می پردازد. کاهش در زمان و هزینه های بازاریابی جهانی نسبت به سایر روش های تبلیغات بین الملل و همچنین دسترسی سریع، جامع، آسان و بدون هزینه خریداران جهانی به شرکتها و محصولات ایرانی، از اهداف اصلی طرح است.

محصولات ریز موج الکتریک طوس:

دیتا کنسنتریتور

مدل :

MTI 500

توضیحات :

MTI500‌ یک نشان دهنده چند کاره ، چند منظوره است که در ابعاد ۹۰*۹۶*۹۶ میلیمتر قادر به تشخیص و نمایش گرافیکی و عددی تپ ترانس بوده و همزمان شمارنده تغییرات تپ ترانس نیز میباشد.بکارگیری سطح تکنولوژی بالا در طراحی و تولید این محصول سبب شده است که در نوع خود به محصولی بی بدیل و فاقد مشابه تبدیل شود، همچنین نگاه فنی به نیازهای بهره برداری در طراحی آن ویژگی بارزی به آن بخشیده است که اثرات آن در سهولت تامین،تعمیر و نگهداری و انبارداری مطمئن ظهور یافته است.این یک نشان دهنده تپ است که برای انواع تپ چنجرها قابل استفاده است و بصورت BCD و یا سه سیمه قابل بکارگیری است، در انتخاب این محصول به قابلیت های شبکه شدن و انتقال داده های آن به RTU با پرتکل های رایج توجه کنید . ویژگی ها: دارای نمایشگر رنگی- لمسی قابلیت پیکربندی برای انواع تپ چنجرها نمایش گرافیکی و عددی اطلاعات تپ و درجه حرارت ترانس­ها پشتیبانی پرتکل­های رایج در انتقال اطلاعات به RTU قابلیت کارکرد به صورت سه سیمه و BCD تنظیم جریان­های خروجی ۲۰-۴ با دقت یک هزارم میلی آمپر کالیبراسیون اتومات و دستی

قیمت :
0 _ 0 دلار
بسته بندی :
کارتن
حداقل سفارش :
1
استاندارد :
قدرت تولید :
نوع پرداخت :
نقد
مبدا :
روش ارسال :
به صورت بسته بندی درب شرکت خریدار

دیتا کنسنتریتور

مدل :

توضیحات :

قیمت :
5000000 _ 0 ریال
بسته بندی :
کارتن
حداقل سفارش :
1
استاندارد :
قدرت تولید :
نوع پرداخت :
نقد
مبدا :
روش ارسال :
به صورت بسته بندی درب شرکت خریدار

اطلاعات تماس ریز موج الکتریک طوس:

آدرس: خراسان رضوی ، مشهد ، بلوار فلسطین ۷ پلاک ۴۴
مدیر عامل: سيدجواد سيدكلانتري
شماره های تماس: 0513846855805138414057
ایمیل: info@rizmoj.ir

آنالیز وب سایت ریز موج الکتریک طوس ( rizmoj.irex2world.com ) :

بررسی وب‌سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست وب سایت ریز موج الکتریک طوس پرداخته ایم:

سرور شما در کشور ایران می‌باشد و در حال حاضر 31 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع مناسب نمی‌باشد و ممکن است موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

بررسی ریسپانسیو سایت:

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال است و باعث افزایش عملکرد:

1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

بررسی gtmetrix در سایت:

در این قسمت خلاصه گزارشی از وضعیت ساختار وب سایت ارائه می شود.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید :

امتیاز های مربوط به سرعت صفحه دارای امتیاز E (55%)  می‌باشد که این مناسب نمی‌باشد و با بهینه سازی تصاویر و فایل های استاتیک اعم از کد های css و جاوا اسکریپت این امتیاز بهبود میابد.

سرعت بارگذاری صفحه اول 4.7 ثانیه می باشد که زمان مناسبی می‌باشد.

بررسی backlinks در سایت:

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه‌ ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *