رای صنعت توس logo

رای صنعت توس

آنچه که یک مجموعه ی تولیدی و یک سازمان صنعتی را از دیگر همکاران و رقبایش متمایز می سازد خط مشی، سیاست های کلی و ارزش های مورد قبول تیم مدیریت آن سازمان می باشد.

شرکت رای صنعت توس سالها ست که با برنامه ریزی بلند مدت و کلان و در پیش گرفتن رویکردی استراتژیک، پایه ها و بنیاد کسب و کار خود را بر برآورده نمودن کامل و حداکثری نیازهای صنعت داخل کشور و خواسته های مشتریان خود بنا نموده است ، بیش از دو دهه تجربه، سابقه و عملکرد شرکت رای صنعت، گواه مشتری مداری و خوش نامی این مجموعه می باشد.دانش بنیان بودن شرکت منتج به بکارگیری و بومی کردن تکنولوژی هایی نوین در فرآیندهای ساخت این شرکت گردیده است.

راه اندازی و توسعه و بهبود مستمر خطوط فرآیند های تولیدی همگام با آخرین تکنولوژی روز دنیا در شرکت مانند: واحد ریخته گری، مدل سازی، تراشکاری و فرز کاری منویال و CNC، مونتاژ، عملیات حرارتی و … این سازمان را قادر نموده تا در کمیت و کیفیت تولید ضمن در اختیار داشتن توانمندی زیاد انعطاف پذیر نیز باشد. مجموع فضای تولیدی و اداری حدود پانزده هزار متر مربع بوده که شامل سالن های تولید ، انبارها، فضای آزمایشگاهی ، تحقیق و توسعه، کیفیت و مدیریت می باشد.

افزایش بیش از دو برابری فضاهای تولیدی و اداری و پرسنل شاغل در سازمان در دو سال گذشته گویای این امر است که شرکت رای صنعت دارای برنامه های بلند مدت و هدفمند با وجود تمامی بحران های پیش رو بوده است تا بتواند با افزایش کیفیت و کمیت محصولات تولیدی خود و کسب توامندی لازم بتواند با رقبای اروپایی و چینی خود رقابت کند و زمینه سازی لازم برای  ورود به بازارهای منطقه باشد.

رویکرد توسعه محور شرکت رای صنعت توس به پشتوانه نیروی انسانی توانمندی که در اختیار دارد امکان پذیر شده است. و با اجرای متد های روش مند تحقیق و توسعه در مسیر توسعه پایدار گام برمی دارد. پیشرفت همه جانبه ی شرکت با در نظر داشتن دغدغه های زیست محیطی بوده تا مسئولیت اجتماعی سازمان در این حوزه ایفا گردد.

اطلاعات ثبتی شرکت رای صنعت توس :

ایمیل:
شماره تماس:
آدرس: کارخانه ریخته گری: ایران ،خراسان رضوی، مشهد، شهرک صنعتی توس، توس 1، صنعت 13، شماره ب 614
کارخانه ورق کاری و عملیات حرارتی : ایران، خراسان رضوی، مشهد، شهرک صنعتی توس، توس 2، اندیشه 13، شماره 861دفتر مرکزی و کارخانه ماشین کاری: ایران، خراسان رضوی، مشهد، شهرک صنعتی توس، توس 2، اندیشه 13، شماره 863
آنالیز وب سایت رای صنعت توس ( raysanat.com ) :

بررسی وب‌ سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست وب سایت رای صنعت توس پرداخته ایم:

سرور شما در کشور ایران می‌باشد. در حال حاضر 154 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند.

اگر این تعداد زیاد باشند، ممکن است موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

رای صنعت توس who is

بررسی ریسپانسیو سایت:

قابلیت واکنشگرایی ، پس از بررسی وب سایت در نمایشگرها با ابعاد متفاوت (کامپیوتر، موبایل، لپتاپ و تبلت و…) مناسب است.

رای صنعت توس responsive

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال است و باعث افزایش عملکرد:

1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

رای صنعت توس ssl

بررسی تکنیکال سایت در gtmetrix:

در این قسمت خلاصه گزارشی از وضعیت ساختار وب سایت ارائه می شود.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید :

امتیاز های مربوط به سرعت صفحه دارای امتیاز (%33) F  می‌باشد که این مناسب می‌باشد و با بهینه سازی تصاویر و فایل های استاتیک اعم از کد های css و جاوا اسکریپت این امتیاز بهبود میابد.

سرعت بارگذاری صفحه اول 10 ثانیه می باشد که زمان مناسبی نمی‌باشد.

رای صنعت توس gtmetrix

بررسی backlinks در سایت:

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه‌ ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

backlink

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *