دنا الکتریک ایرانیان

شرکت دنا الکتریک ایرانیان با اتکا به بیش از نیم قرن تجربه ی مجموعه های دلند الکتریک و فضل الکتریک و ایران الکتریک به منظور تکمیل سبد کالای این شرکت ها در سال 1394 در مشهد مقدس آغاز به کار نموده است. از جمله محصولات تولیدی این شرکت می توان به کلیدهای مینیاتوری در رنج جریان یک آمپر تا 63 آمپر جریان متناوب و مستقیم، کلیدهای محافظ جان ترکیبی در دو مدل الکترونیک و مگنتیک، هواکش های خانگی سایز10، 12، 15و 20، چراغ های ال ای دی سقفی،جعبه فیوز، درب بازکن های تصویری، لامپ های LED و SMD حبابی فوق کم مصرف در سایز های E27 و E14 ، فازمتر و دوشاخه با بند رابط اشاره کرد. این شرکت با کنترل تولیدات و نظارت دقیق و تطابق محصول با استاندارد های ملی، برای محصولات خود مفتخر به دریافت گواهی استاندارد اروپا و پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران گردیده است. همچنین به دلیل اثبات شایستگی در امر تحقیقات و با توجه به رعایت کیفیت درکلیه فرآیندهای خود، در سال 1395 موفق به اخذ پروانه واحد تحقیق و توسعه از وزارت صنایع و گواهی نامه های ISO9001 ,ISO14001  و ISO18001  گردیده است. واحد R&D این شرکت در حال تحقیق و توسعه برای ساخت و تولید محصولاتی نظیر موتورهای فن، سیستم های هوشمند و نوین ، درب بازکن تصویری و چراغ و پنل های LED در ایران می باشد.

برخی از محصولات دنا الکتریک ایرانیان:

هواکش مدل طوفان

هواکش خانگی مدل طوفان

کلید مینیاتوری

کلید مینیاتوری

اطلاعات تماس دنا الکتریک ایرانیان:

آدرس:
خراسان رضوی ، مشهد بزرگراه آسیایی، شهرک صنعتی فناوریهای برتر، خیابان صنعت، انتهای صنعت یک
شماره های تماس: 051-32400078
ایمیل:

آنالیز وب سایت دنا الکتریک ایرانیان (www.denaelectric.ir) :

بررسی وب‌سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست وب سایت دنا الکتریک ایرانیان پرداخته ایم:

سرور شما در کشور ایران می‌باشد و در حال حاضر 473 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع مناسب نمی‌باشد و ممکن است موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

بررسی ریسپانسیو سایت:

پس از بررسی وب سایت در نمایشگرها با ابعاد متفاوت ” موبایل، لپتاپ و تبلت و ، قابلیت واکنشگرایی وب سایت مناسب است.

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال است و باعث افزایش عملکرد:

1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

بررسی سایت در gtmetrix:

در این قسمت خلاصه گزارشی از وضعیت ساختار وب سایت ارائه می شود.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید :

امتیاز های مربوط به سرعت صفحه دارای امتیاز F(26%) می‌باشد که این مناسب نمی‌باشد و با بهینه سازی تصاویر و فایل های استاتیک اعم از کد های css و جاوا اسکریپت این امتیاز بهبود میابد.

سرعت بارگذاری صفحه اول 24.6 ثانیه می باشد که زمان مناسبی نمی‌باشد.

بررسی backlinks در سایت:

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه‌ ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *