به پویان امین منتظر

شرکت دانش بنیان بهپویان امین منتظر در سال 1386 با هدف ارتقا بهره وری در حوزه بهره برداری ، طراحی و برنامه ریزی با استفاده از تکنولوژی‌های نوظهور در ارگانها و صنایع مهم کشور پایه گذاری شد.

با عنایات الهی و بیش از یک دهه تجربه عملیاتی و انجام بیش از 250 پروژه در حیطه ها و صنایع گوناگون و بهره گیری از متخصصین متعهد در رشته‌های مختلف ، شرکت بهپویان ، موفق به توسعه رویکردی جدید در ایجاد پلتفرم‌ یکپارچه ارتقا بهره وری در حوزه‌های عملیات ، بهره برداری ، برنامه ریزی و طراحی بر اساس مدلسازی ریاضی و هوش مصنوعی شده که موجب بهبود شاخص های بهره برداری از جمله قابلیت اطمینانانرژی و … می گردد.

همکاری نزدیک با دانشگاه‌های معتبر کشور و تعریف پروژه های پسادکتری و فرصت مطالعاتی در پروژه های عملیاتی موجب ایجاد ارتباط صنعت و دانشگاه از طریق شرکت و ارتقا کیفیت خدمات و کسب مرز دانش در پروژه های هوشمندسازی و طراحی مهندسی شرکت شده است.

خدمات فنی مهندسی به پویان امین منتظر:

ممیزی انرژی در واحدهای فرآیندی

– داده برداری، اندازه‌گیری‌های پرتابل و عارضه یابی، انجام مدلسازی های تخصصی،کالیبراسیون مدل، مطالعات فنی و اقتصادی، مهندسی مجدد، ارائه راه حل های عملیاتی بهینه، طراحی تفصیلی و متره و برآورد، تهیه نقشه های اجرایی و اسناد PC
– ASPEN PLUS ، WaterGEMS، DIGSILENT ،ETAP و …
– تهیه سیمولاتورهای آفلاین، مانیتورینگ آنلاین انرژی

محدوديتهاي فني موجود بهره برداري در واحدهاي فرآيندي و صنعتي موجب ميگردد که تغييرات و اعمال راهکارهاي بهينه سازي بسيار پبچيده باشد، به همين منظور شناسايي فرصت هاي بهبود نيازمند انجام مطالعات دقيق مهندسي در حيطه هاي فرآيند، برق، مکانيک وشناسايي تاثير آن ها بر يکديگر و ساير حيطه ها مي باشد که تجميع اين امور در پروژههاي مميزي انرژي فرآيندي صورت مي پذيرد.
– مطالعات مقدماتی شناخت
– داده برداری میدانی
– شبیه سازی الکتریکی،فرآیندی و مکانیکی
– کالیبراسیون مدل
– برگزاری جلسات خلاقیت
– بررسی انحراف از استاندارد و نقاط هدررفت
– امکان سنجی فنی راهکارهای بهبود
– انجام مطالعات اقتصادی
– محاسبات دوره بازگشت سرمایه
– تدوین ســـناریوهای اجــرایی
– تهیه دفـــترچه مـدیریت انرژی

پیاده سازی و استقرار سیستم مدیریت انرژی ISO50001:2018

تضمین بهره‌وری انرژی نیازمند پیاده سازی ساختار بهبود مستمر در حوزه انرژی در سازمان می باشد که این مهم با ایجاد ساختار یکپارچه پایش کنترل و بازنگری محقق می گردد پیاده سازی چنین ساختاری بر اساس استاندارد ایزو ۵۰۰۰۱ ۲۰۱۸ تحت عنوان ساختار مدیریت انرژی انجام می پذیرد.

ارتباط تنگاتنگ جنبه های مدیریتی و فنی در این استاندارد وجه تمایز آن با دیگر سان دارد های حوزه ایزو بوده که ضریح ضرورت پیاده سازی آن توسط تیم متخصص و مجرب در حوزه انرژی را نمایان می سازد.

شرکت دانش بنیان بهپویان با توجه به تجربه ممیزی انرژی در حوزه ها و صنایع گوناگون و با بهره‌گیری از ترکیب تخصص های فنی و مدیریتی موفق به پیاده سازی این نظام در سازمانها و صنایع گوناگون شده است.

اطلاعات تماس به پویان امین منتظر:

آدرس: مشهد – پارک علم و فناوری خراسان – مسیر خلاقیت – ساختمان شرکت‌های فناور و دانش بنیان – طبقه همکف
شماره های تماس: 051-35425609051-35425611
ایمیل: info@behpouyan.ir
شناسه ملی: 10380511056
کد اقتصادی: 411379688997
شماره ثبت: 35645

آنالیز وب سایت به پویان امین منتظر ( behpouyan.ir ) :

بررسی وب‌سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست وب سایت به پویان امین منتظر پرداخته ایم:

سرور شما در کشور آلمان می‌باشد و در حال حاضر 2718 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع مناسب نمی‌باشد و ممکن است موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

بررسی ریسپانسیو سایت:

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال است و باعث افزایش عملکرد:

1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

بررسی gtmetrix در سایت:

در این قسمت خلاصه گزارشی از وضعیت ساختار وب سایت ارائه می شود.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید :

امتیاز های مربوط به سرعت صفحه دارای امتیاز E (54%)  می‌باشد که این مناسب نمی‌باشد و با بهینه سازی تصاویر و فایل های استاتیک اعم از کد های css و جاوا اسکریپت این امتیاز بهبود میابد.

سرعت بارگذاری صفحه اول 7.9 ثانیه می باشد که زمان مناسبی می‌باشد.

بررسی backlinks در سایت:

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه‌ ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *