به صبا

شرکت به صبا در سال 1358 با سرمایه گذاری خصوصی در زمینی به مساحت 20000 متر مربع احداث گردید. در ابتدا با تولید انواع کمپوت , شربت , رب و انواع مرباجات پا به عرصه رقابت نهاد و پس از سالها موفقیت در این راستا , با بهره گیری از دانش و تجارب مدیران خود اقدام به تولید مربا در بسته بندی شیشه و تکنفره نمود . این شرکت با خرید 4 دستگاه فرم سیل , ساخت کارخانجات کشورهای ایتالیا و یونان با امکان تولید , قالب زنی , پرکن , دوخت و برش مربا تکنفره بصورت کاملا اتوماتیک و در فضایی استریل , به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان مربا تکنفره در کشور شناخته شد . پس از آن و در جهت تکمیل نمودن تجهیزات و با عنایت به سیاست مدیران خود در ضرورت حمایت از تولیدکنندگان داخلی , اقدام به خرید دستگاه پرکن و درب بندی تمام اتوماتیک همراه با تونل های شستشو ی شیشه , تونل خشک کن , دستگاه های باندرول اتوماتیک , جت پرینتر واتیکت زنی از تولیدات داخلی کشور با ظرفیت عملی 126 شیشه در دقیقه نموده است . همچنین در راستای افزایش تولید مربا تکنفره اقدام به خرید دستگاه پرکن و بسته بندی تمام اتوماتیک ایرانی با ظرفیت 12000 کاپ در ساعت نمود و پس از موفقیت در عرصه تولید مربا , در جهت کامل نمودن سبد محصولات اقدام به راه اندازی سالن تولید و بسته بندی انواع سس نمود . شرکت به صبا با بهره گیری از دانش متخصصین صنایع غذایی در آزمایشگاهی تخصصی در جهت بهبود محصولی سالم , مطابق با استاندارد های بین المللی گام برداشته است . افتخار تامین مربا و عسل زائرين خانه خدا در طی سالهای 84 الی 89 , عقد قراردادهایی با ارگانهای محترم دولتی از جمله ارتش محترم ( نیروی زمینی , دریایی و هوایی) خطوط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران – شرکت ماهان و آرمان مهر تاییدی بر تعهد مدیران و متخصصان شرکت در تولید محصول با کیفیت است . شرکت به صبا از سال 85 اقدام به پیاده سازی استاندارد های بین المللی HACCP- ISO 22000-ISO 9001-2008 و گواهینامه حلال نموده است . کسب عنوان نمونه در سالهای 82 , 86 ,88 ,89 از اداره محترم نظارت بر مواد غذایی و همچنین عنوان واحد صنعتی نمونه سال 86 از اداره محترم استاندارد و واحد نمونه سال 85 از سازمان صنایع و معادن استان خراسان رضوی , نشان از ثمر رساندن خط مشی کیفیت شرکت به صبا در تولید محصول سالم می باشد . مدیران شرکت به صبا در تمام سالهای متمادی با بهره گیری از تجارب خود همیشه نسبت به کیفیت کالا و بسته بندی سعی و کوشش دارند .

اطلاعات تماس شرکت به صبا:

آدرس کارخانه: مشهد – کیلومتر 15 بزرگراه آسیایی
شماره های تماس: 5411555 – 05136306000 – 0513
ایمیل Contactus@behsaba.com
آدرس دفتر مرکزی:
مشهد – بلوار فردوسی – فردوسی19ساختمان بانک سپه – طبقه سوم – شرکت به صبا

آنالیز وب سایت به صبا( behsaba.com ) :

بررسی وب‌سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست وب سایت پارس شعاع توس پرداخته ایم:

سرور شما در کشور ایران می‌باشد و در حال حاضر 112 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع مناسب نمی‌باشد و ممکن است موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

بررسی ریسپانسیو سایت:

قابلیت واکنشگرایی ، پس از بررسی وب سایت در نمایشگرها با ابعاد متفاوت (کامپیوتر، موبایل، لپتاپ و تبلت و…) مناسب است.

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال نیست و باعث کاهش عملکرد:

1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

بررسی تکنیکال سایت در gtmetrix:

در این قسمت خلاصه گزارشی از وضعیت ساختار وب سایت ارائه می شود.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید :

امتیاز های مربوط به سرعت صفحه دارای امتیاز (%42) F می‌باشد که این مناسب می‌باشد و با بهینه سازی تصاویر و فایل های استاتیک اعم از کد های css و جاوا اسکریپت این امتیاز بهبود میابد.

سرعت بارگذاری صفحه اول 15.5 ثانیه می باشد که زمان مناسبی نمی‌باشد.

gtmetrix پارس شعاع توس

بررسی backlinks در سایت:

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه‌ ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *