لوگو به در رنگین

به در رنگین

گروه صنعتی به در رنگين در سال 1356 با هدف سرمایه گذاری بر روی راه اندازي خطوط تولید صنعتی تاسیس گردید . تا سال 1380 محصولات مختلف نمای ساختمان شامل درب ، پنجره و نمای شیشه ای از پروفیل ‌های گالوانیزه رول فرم شده و همچنین ساندویچ پانل ، سقف کاذب و دربهای پارکینگی جزء تولیدات این شرکت بود که به مهم ترین دستاورد به در رنگین ظرف این مدت مشارکت در صدها پروژه عمرانی کشور و انتخاب به عنوان واحد نمونه صادراتی در سال 1377 می‌توان اشاره نمود .

در پي متحول شدن صنعت ساختمان در سطح جهان طي دهه اخير که بازار ايران نيز در بيشتر زمينه ها از آن بي بهره نبوده است و با توجه به قدیمی بودن صنعت درب و پنجره و نماسازي در ايران ، گروه صنعتي به در رنگين پس از بررسي ، مطالعه و مذاکره با صاحبان سرشناس تکنولوژي اين صنعت در سطح جهان براي اولين بار پس از انقلاب اسلامي موفق به عقد قرارداد توليد محصولات کمپاني شوکو بين الملل از قبيل درب ، پنجره ، نماي شيشه اي ، پارتیشن و لوور آلومينيومي بصورت انحصاري در ايران تحت ليسانس کارخانجات مادر گرديد.

“به شوکو” محصول مشترک ايران و آلمان در زمينه طراحي و ساخت درب ، پنجره ‌و نماهاي شيشه اي آلومينيومي درايران مي باشد که همزمان با عقد قرارداد ، پيشرفته ترين ماشين آلات توليد درب ، پنجره و نماهاي شيشه اي از کمپاني شوکو بين الملل خريداري و توسط کارشناسان و تکنیسن های شوکو در محل کارخانه به در رنگین نصب گرديد و آموزش هاي لازم جهت ساخت و تولید محصولات شوکو بین الملل در شهر بیله‌فیلد آلمان و کارخانجات این گروه صنعتی در ایران به پرسنل این شرکت داده شد.

اطلاعات تماس شرکت به در رنگین:

آدرس:
مشهد، شهرک صنعتی فناوری‌های برتر، بلوار صنعت، صنعت 11، کوشش 5 ، شماره 346
شماره های تماس: 0513321037105133210373
ایمیل: info@behdoorrangin.com 

آنالیز وب سایت به در رنگین ( schuco.ir ) :

بررسی وب‌سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست وب سایت  به در رنگین پرداخته ایم:

سرور شما در کشور آلمان می‌باشد و در حال حاضر 640 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع مناسب نمی‌باشد و ممکن است موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

به در رنگین who is

بررسی ریسپانسیو سایت:

قابلیت واکنشگرایی ، پس از بررسی وب سایت در نمایشگرها با ابعاد متفاوت (کامپیوتر، موبایل، لپتاپ و تبلت و…) مناسب نیست.

به در رنگین responsive

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال است و باعث افزایش عملکرد:

1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

به در رنگین ssl

بررسی تکنیکال سایت در gtmetrix:

در این قسمت خلاصه گزارشی از وضعیت ساختار وب سایت ارائه می شود.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید :

امتیاز های مربوط به سرعت صفحه دارای امتیاز (%51) E می‌باشد که این مناسب می‌باشد و با بهینه سازی تصاویر و فایل های استاتیک اعم از کد های css و جاوا اسکریپت این امتیاز بهبود میابد.

سرعت بارگذاری صفحه اول 4.5 ثانیه می باشد که زمان مناسبی می‌باشد.

به در رنگین gtmetrix

بررسی backlinks در سایت:

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه‌ ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

backlink

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *