بزرگمهر منیر سورن

شرکت بزرگمهر منیر سورن با شماره ثبت ۵۶۰۲۳، پس از آغاز فعالیت رسمی خود در سال ۱۳۹۴در زمینه تجهیزات پزشکی؛ سنگ بنای کار خود را تکیه بر دانش علمی و حضور در بازار تجارت همراه با تحقیقات و بکارگیری فناوری روز دنیا نهاد و با بهره گیری از متخصصین مجرب، شروع به ساخت، تولیــد و عرضه تجهیزات پزشکی پیشرفته در شاخه آموزش و تشخیص نمود.

حضور نیروهای فنی و با تجربه باعث گردیده تا شرکت در حوزه طراحی و تولید بردها و هوشمندسازی دارای توانمندی بالا بوده و انجام پروژه‌هایی نظیر اتوماسیون، مانیتورینگ از راه دور، هوشمندسازی در رزومه کاری شرکت می‌باشد.

محصولات بزرگمهر منیر سورن :

دستگاه داپلر فونولایزر تشخیصی

گوشی‌های پزشکی کمک می‌کند تا پزشک با شنیدن صدای قلب، علاوه بر کنترل ریتم ضربان‌ها، بتواند سوفل‌های احتمالی در هر یک از مراحل سیستول و دایاستول را بشنود. تشخیص شدت و مکان سوفل‌ها توسط گوشی پزشکی نیازمند تجربه و دانش است. دستگاه هوشمند نمایش و ثبت عملکرد ساختار قلب‌ و عروق با استفاده از اثر داپلر (که از این به بعد با نام داپلر فونولایزر معرفی می‌گردد)، با پخش صدا و نمایش نمودارهای سرعت فلو (جریان) خون و فرکانس، به کاربر کمک می‌کند تا بتواند وضعیت ساختاری قلب را با دقت بیشتر بررسی کرده و علاوه بر به‌کارگیری قوه شنوایی از قوه بینایی نیز استفاده نماید.

دستگاه داپلر فونولایزر آموزشی

دستگاه داپلر فونولایزر آموزشی با ارائه الگوی سمعی و بصری منجر به دید صحیح­تری جهت تشخیص صداهای قلب و نیز بیماری های ساختمانی و مادرزادی قلبی می‌شود و قادر است به کمک قسمت شبیه‌ساز خود، دید درستی از سوفل‌های قلبی و تحلیل آن ارائه نماید. دانشجو می‌تواند با استفاده از گوشی پزشکی خود، صدای انتخاب شده را در کانون سوفل بر روی قفسه سینه مولاژ که در کنار دستگاه قرار دارد، سمع نماید و بطور همزمان گراف رنگی سوفل مربوطه را نیز بر روی نمایشگر ببیند.

اطلاعات تماس بزرگمهر منیر سورن :

آدرس: مشهد- میدان فردوسی- میدان بوعلی- پژوهشکده بوعلی- مرکز رشد سلامت دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد- شرکت بزرگمهر منیر سورن
شماره های تماس: 051-37283965
ایمیل: info@bms-elec.ir

آنالیز وب سایت بزرگمهر منیر سورن ( phonolyser.ir ) :

بررسی وب‌سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست وب سایت بزرگمهر منیر سورن پرداخته ایم:

سرور شما در کشور آلمان می‌باشد و در حال حاضر 95 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع مناسب نمی‌باشد و ممکن است موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

بررسی ریسپانسیو سایت:

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال نیست و باعث کاهش عملکرد:

1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

بررسی gtmetrix در سایت:

در این قسمت خلاصه گزارشی از وضعیت ساختار وب سایت ارائه می شود.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید :

امتیاز های مربوط به سرعت صفحه دارای امتیاز F (23%)  می‌باشد که این مناسب نمی‌باشد و با بهینه سازی تصاویر و فایل های استاتیک اعم از کد های css و جاوا اسکریپت این امتیاز بهبود میابد.

سرعت بارگذاری صفحه اول 3 ثانیه می باشد که زمان مناسبی می‌باشد.

بررسی backlinks در سایت:

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه‌ ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *