ایزوگام بام شرق

ایزوگام صنعت بام شرق

گروهی از پیشگامان صنعت عایقهای رطوبتی نوین کشور در سال 1381 بر ان شدند تا بااستفاده از برترین و پیشرفته ترین ماشین الات اقدام به تولید عایقهای رطوبتی مناسب برای انواع شرایط اب هوایی با بهترین کیفیت و بیشترین تنوع محصول نمایند. پس از فراهم کردن مقدمات در سال 1382 محصول این پروژه با نام عایق رطوبتی صنعت بام به بازارگردید.

این شرکت با رشد سریع کمی و کیفی خود توانسته است ظرفیت تولید خود را از 8000 تن در سال 1382 ،به 18000 تن در سال 1392برساند و با راه اندازی جدیدترین خط تولید به 21000 تن در حال حاضررسانده کارخانه تولیدی صنعت بام در کیلومتر22 جاده کلات بعد از پل هوایی ابتدا آسفالت نمونه واقع شده است . تمامی فعالیت های غیر تولیدی شرکت مشتملبر فعالیتهای مدیریتی،سیاستگذاری،پشتیبانی،بازاریابی و فروش محصولات وتامین مواد اولیه در دفتر مرکزی در مشهدانجام میشودکه استفاده از شبکه پیشرفته و مدرن ،ارتباط دائم بینکارخانه و دفترمرکزی را میسر نموده و انتقال اطلاعات توسط این سیستمبه صورت دائم انجام میشود.این شبکه کارخانه و دفتر را به یک واحد یک پارچه تبدیل نموده است.

اطلاعات تماس شرکت ایزوگام صنعت بام شرق:

آدرس:
خراسان رضوی – مشهد-آبکوه 18- پلاک 5
شماره های تماس: 051-38463067-9
ایمیل:

آنالیز وب سایت ایزوگام صنعت بام شرق ( http://sanatbam.com/ ) :

بررسی وب‌سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست وب سایت ایزوگام صنعت بام شرق پرداخته ایم:

سرور شما در کشور ایران می‌باشد و در حال حاضر 350 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع مناسب نمی‌باشد و ممکن است موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

whois bam sharq

بررسی ریسپانسیو سایت:

قابلیت واکنشگرایی ، پس از بررسی وب سایت در نمایشگرها با ابعاد متفاوت (کامپیوتر، موبایل، لپتاپ و تبلت و…) مناسب است.

res bam sharq

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال نیست و باعث کاهش عملکرد:

1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

ssl bam sharq

بررسی تکنیکال سایت در gtmetrix:

در این قسمت خلاصه گزارشی از وضعیت ساختار وب سایت ارائه می شود.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید :

امتیاز های مربوط به سرعت صفحه دارای امتیاز (%75) C می‌باشد که این مناسب می‌باشد و با بهینه سازی تصاویر و فایل های استاتیک اعم از کد های css و جاوا اسکریپت این امتیاز بهبود میابد.

سرعت بارگذاری صفحه اول 5.49 ثانیه می باشد که زمان مناسبی نمی‌باشد.

pingdom bam sharq

بررسی backlinks در سایت:

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه‌ ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

bachk bam sharq

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *