امید پترو انرژی خاوران

شرکت امید پترو انرژی خاوران در سال 1395 فعالیت خود را در پارک علم و فناوری خراسان رضوی آغاز نمود. در سال 1397 برای دستگاه پیکنومتر گازی موفق به کسب مجوز دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد. فعالیت اصلی شرکت امید پترو انرژی خاوران طراحی و تولید تجهیزات فناورانه آزمایشگاهی مورد نیاز مراکز پژوهشی و صنعتی است که در اغلب موارد نمونه داخلی ندارد یا نمونه داخلی دارای کیفیت مطلوب نیست.

محصولات امید پترو انرژی خاوران:

ایرجت

دستگاه ایرجت برای غلبه بر مشکلات موجود در آنالیز دانه بندی پودرهای صنعتی به کار می رود. در این دستگاه جریانی از هوا، توسط تیغه ی چرخان از زیر الک دمیده و سپس مکش می شود. ایجاد آشفتگی در توده ی پودر باعث عبور کامل ذرات ریز از الک می گردد.

دستگاه تست بلین

دستگاه تست بلین، سطح مخصوص (سانتی متر مربع بر گرم) را با اندازه گیری نفوذ پذیری هوا در نمونه پودر محاسبه می نماید. سطح مخصوص پودر معیاری برای میزان نرمی نمونه می باشد.

اطلاعات تماس امید پترو انرژی خاوران :

آدرس:

پارک علم و فناوری خراسان – ساختمان مرکزی

تاریخ تأسیس:
1395/12/03
شماره ثبت:
60855
شماره های تماس: 051-3542-53150902-001-5315
ایمیل: info@opek-co.com

آنالیز وب سایت امید پترو انرژی خاوران ( opek-co.com ) :

بررسی وب‌سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست وب سایت امید پترو انرژی خاوران پرداخته ایم:

سرور شما در کشور ایران می‌باشد و در حال حاضر 327 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع مناسب نمی‌باشد و ممکن است موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

بررسی ریسپانسیو سایت:

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال نیست و باعث کاهش عملکرد:

1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

بررسی backlinks در سایت:

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه‌ ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *