افق روشن صحرا

شرکت افق روشن صحرا در سال 1383 با برنامه تثبیت شن‌های روان تاسیس گردید. لیکن به دلیل تغییر برنامه در منابع طبیعی کشور و عدم استفاده از پروژه این شرکت در بیابان‌زدایی با شروع تولید دستگاه‌های تصفیه آب کار خود را ادامه داد.

در سال 1390 پس از سیلاب پاکستان و خواست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی وارد حوضه تصفیه سیلاب گردید و پس از یک سال موفق به ساخت ممبران تصفیه سیلاب برای اولین بار در دنیا گردید.

دستگاه موردنیاز این سیستم در شرکت طراحی و ساخته و پس از تایید آزمایشگاه‌های شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی و آب و فاضلاب استان تهران و ثبت اختراع آن برای این استان‌ها دستگاه‌هایی ساخته و جهت سیلاب و بحران و نیز برای حذف کدورت و زلال‌سازی آب مورداستفاده قرار گرفت. هم‌اکنون حدود بیست دستگاه از این سیستم در ظرفیت‌های مختلف در استان‌های خراسان رضوی، استان تهران، استان فارس و یک دستگاه نیز جهت حلال‌احمر خراسان رضوی به کشور بنگلادش ارسال و مورداستفاده قرار گرفته است.

در تست‌های مختلفی که صورت گرفته است، در استان گلستان در سال 1393 در سیلاب رودخانه خانببین موفق گردید در حضور کارشناسان آب آن استان کدورت 32800 NTU را به 0.73 NTU کاهش دهد که در هیچ جای دنیا دیده نشده است.

دستگاه ساخته‌شده برای پروژه دره باد شهرستان مرودشت استان فارس روزانه قادر به تصفیه 1300000لیتر در شبانه روز می‌باشد.

هم‌چنین دستگاه ساخته شده برای آب و فاضلاب شرق تهران که در رودهن مستقر گردیده است، قادر به تصفیه یک میلیون لیتر در شبانه روز می‌باشد. این شرکت قادر است در ظرفیت‌های مختلف از یک لیتر در ثانیه تا یکصد لیتر در ثانیه دستگاه تولید نماید.

محصولات افق روشن صحرا:

آب شیرین‌کن RO

این شرکت از سال 1385 شروع به تولید دستگاه‌های آب شیرین‌کن در ظرفیت‌های مختلف جهت شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی، مرغداری‌ها، گلخانه‌ها و غیره نمود. هم اکنون این شرکت دستگاه‌های آب شیرین‌کن در ظرفیت‌های مختلف با توجه به سفارش خریدار طبق جدول زیر تولید می‌نماید.

دستگاه‌ تصفیه سیلاب و آب‌های گل‌آلود (حذف کدورت)

تصفیه خانه جلالیه تهران

در سال 1390 پس از سیل پاکستان با درخواست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خراسان رضوی این شرکت وارد حوزه‌ی تصفیه سیلاب گردید و پس از یک سال موفق به ساخت ممبران تصفیه سیلاب برای اولین بار بدون مشابه داخلی و خارجی گردید.

دستگاه موردنیاز این سیستم در شرکت طراحی و ساخته و پس از تائید آزمایشگاه های شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی و آب و فاضلاب استان تهران و ثبت اختراع آن برای این استان‌ها دستگاه‌هایی ساخته و برای تصفیه سیلاب و آب‌های گل‌آلود و بحران مورد استفاده قرار گرفت.

اطلاعات شرکت افق روشن صحرا :

آدرس: مشهد، جاده قوچان، کیلومتر 12 بزرگراه آسیای پارک علم و فناوری
شماره های تماس: 0915125364909151108938
صندوق پستی: 91775179

آنالیز وب سایت افق روشن صحرا ( bhd-co.ir ) :

بررسی وب‌سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست وب سایت افق روشن صحرا پرداخته ایم:

سرور شما در کشور ایران می‌باشد و در حال حاضر 724 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع مناسب نمی‌باشد و ممکن است موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

بررسی ریسپانسیو سایت:

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال نیست و باعث کاهش عملکرد:

1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

بررسی gtmetrix در سایت:

در این قسمت خلاصه گزارشی از وضعیت ساختار وب سایت ارائه می شود.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید :

امتیاز های مربوط به سرعت صفحه دارای امتیاز C (76%)  می‌باشد که این مناسب نمی‌باشد و با بهینه سازی تصاویر و فایل های استاتیک اعم از کد های css و جاوا اسکریپت این امتیاز بهبود میابد.

سرعت بارگذاری صفحه اول 8.4 ثانیه می باشد که زمان مناسبی می‌باشد.

بررسی backlinks در سایت:

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه‌ ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *