ارشیا نیرو گستران آژند

شرکت ارشیا نیرو گستران آژند براساس اعتقاد عملی به فعالیتهای صنعتی دانش محور و توسط جمعی از متخصصان  صنایع نیروگاهی و نفت و گاز تاسیس شده است.
موسسین این شرکت معتقدند با تکیه بر دانش فنی روز و استفاده از تخصص و تجربه و بهره گیری از امکانات داخل کشور، می توان حرکتی آرام و محکم را در نیل به دانش فنی طراحی و ساخت در صنایع مادر و فناوریهای نوین آغاز کرد و در پناه خرد جمعی، به قله های رفیعی در رفع نیازهای صنایع کلان کشور دست یافت.
آنچه دغدغه اصلی مدیران شرکت است، هم افزایی توان متخصصان داخلی و رفع وابستگی ها و موانع عملکرد صنایع نیروگاهی و نفت و گاز و پتروشیمی است. برای رسیدن به این هدف مسیری برای رشد و بالندگی مجموعه تدوین شده است که از تعمیرات، بازسازی، مهندسی معکوس و بهینه سازی آغاز شده و با تکیه بر تجربه به دست آمده و نیز بهره گیری از نظرات ارزشمند مدیران دلسوز این مرز و بوم به ساخت و طراحی در صنایع مادر می انجامد.

پروژه های ارشیا نیرو گستران آژند:

GE-F9

بازسازی قطعات داغ توربینهای GE-F9 یکی دیگر از پروژه های موفق اجرا شده در شرکت ارشیا می باشد. در این راستا پره ثابت ردیف سوم نیروگاه شهید رجایی، محفظه های احتراق (لاینر) همین نیروگاه و نیز لاینرهای نیروگاه سیکل ترکیبی نیشابور در شرکت ارشیا بازسازی شده و هم اکنون در نیروگاه های مذکور در حال کار می باشند.

همچنین شرکت ارشیا مقالات متعددی در زمینه بازسازی قطعات داغ توربینهای GE-F9 در همایشهای مختلف ارائه کرده است. علاوه بر مستندات کاربردی در این زمینه، دستورالعملهای متعددی برای بازسازی قطعات داغ توربینهای GE-F9 تدوین شده و از آنها برای اجرای هرچه بهتر بازسازی استفاده می شود.

V94.2

یکی از سه محور اصلی فعالیت شرکت ارشیا بازسازی قطعات داغ است. با وجود سابقه ای که شرکت ارشیا در زمینه بازسازی قطعات داغ توربینهای مختلف داشته، هم اکنون امکان بازسازی قطعات داغ واحدهای V94.2 در شرکت فراهم شده است. برای حضور جدی تر در این عرصه، شرکت ارشیا اقدام به جمع آوری اطلاعات و مستندات متنوعی در مورد این قطعات کرده و دستورالعملهای مناسبی برای بازسازی تدوین نموده است.
واگذاری داوری در مورد علت تخریب پیش از موعد در نازل ردیف اول و دوم بازسازی شده نیروگاه شیروان از سوی دفتر محترم فنی تولید برق خراسان، شاهدی است بر اعتبار علمی شرکت ارشیا در زمینه بازسازی قطعات داغ. در این پروژه نمونه ای از قطعات آسیب دیده به صورت غیرمخرب بررسی و علت دقیق تخریب پیش از موعد مشخص گردید. همچنین پروژه امکان سنجی بازسازی Mixing Chamber با ساعت کارکرد بالای 100 هزار ساعت نیز در شرکت ارشیا انجام شده و تحویل نیروگاه سیکل ترکیبی کرمان گردیده است.

اطلاعات تماس ارشیا نیرو گستران آژند:

آدرس: خراسان رضوی، مشهد، کیلومتر 12 بزرگراه آسیایی، پارک علم و فناوری خراسان رضوی، ساختمان شرکتهای دانش بنیان و فناور ، واحدهای 436 ، 437 ، 438
شماره های تماس:
ایمیل:  info@ehyadarman.com

آنالیز وب سایتپ ارشیا نیرو گستران آژند ( arshiaco.com ) :

بررسی وب‌سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست وب سایت ارشیا نیرو گستران آژند پرداخته ایم:

سرور شما در کشور ایران می‌باشد و در حال حاضر 189 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع مناسب نمی‌باشد و ممکن است موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

بررسی ریسپانسیو سایت:

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال نیست و باعث کاهش عملکرد:

1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

بررسی gtmetrix در سایت:

در این قسمت خلاصه گزارشی از وضعیت ساختار وب سایت ارائه می شود.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید :

امتیاز های مربوط به سرعت صفحه دارای امتیاز F (25%)  می‌باشد که این مناسب نمی‌باشد و با بهینه سازی تصاویر و فایل های استاتیک اعم از کد های css و جاوا اسکریپت این امتیاز بهبود میابد.

سرعت بارگذاری صفحه اول 54.5 ثانیه می باشد که زمان مناسبی می‌باشد.

بررسی backlinks در سایت:

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه‌ ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *