آژند پژوهان توس

شرکت آژند پژوهان توس در سال ۱۳۸۷ با ترکیبی از متخصصین در زمینه های کاری مختلف شروع به کار کرد. هدف اصلی شرکت، بومی سازی تکنولوژی روز دنیا با کمک دانش داخلی بود. پس از سالها سرمایه گذاری فکری و مالی در زمینه های دستگاه های مکاترونیکی و رباتیک ، در سال ۱۳۹۲ زمینه ساخت تجهیزات آزمایشگاهی نیز به دستور کار شرکت افزوده شد که پس از مدت کوتاهی منجر به تولید تجهیزات بسیاری گردید. امید آن می رود که بر اساس برنامه های بلند مدت شرکت، گام های بلندی در جهت صادرات محصولات این شرکت در سالهای بعد برداشته شود.

محصولات آژند پژوهان توس:

آسیاب چکشی

از این آسیاب برای خرد کردن مواد ترد مختلف استفاده می شود. مکانیزم این آسیاب چکشی است.

PH متر

پی‌اچ سنج یا پی‌اچ متر(به انگلیسی: pH meter) وسیله‌ای الکترونیکی است که جهت سنجش میزان پی‌اچ (میزان اسیدی یا بازی بودن ماده) به کار می‌رود. این ابزار دارای الکترودهای خاصی است که با قرار دادن در مایع، عدد پی‌اچ آن را روی صفحه نمایشگر خود نمایش می‌دهد. دقت و سرعت این ابزار نسبت به شناساگرهای معمولی بیشتر بوده و به همین دلیل در حال توسعه بیشتر در صنایع مختلف است.

اطلاعات تماس آژند پژوهان توس:

آدرس: مشهد-آب و برق-خیابان ویلا 15/1-خیابان ویلا 11-پلاک 22-طبقه زیر زمین
شماره های تماس:
ایمیل:
ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 تا 17

آنالیز وب سایت آژند پژوهان توس ( azhand.ir ) :

بررسی وب‌سایت در who is :

در این قسمت به بررسی وضعیت هاست وب سایت آژند پژوهان توس پرداخته ایم:

سرور شما در کشور ایران می‌باشد و در حال حاضر 902 وب سایت دیگر به طور همزمان از سرور مذکور استفاده می کنند. که این موضوع مناسب نمی‌باشد و ممکن است موجب پیش آمدن مشکلاتی از قبیل:

کند شدن سرعت وب سایت، ایجاد سئو منفی به واسطه تاثیر گذاری عملکرد دیگر وب سایت ها به سئو سایت شما (عدم توانایی برای پاسخگویی به بازدید کاربران در یک زمان و… می باشد.)

بررسی ریسپانسیو سایت:

بررسی تایید امنیتی گوگل برای سایت:

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تایید امنیتی برای وب سایت فعال است و باعث افزایش عملکرد:

1. فرایند سئو
2. نمایش به موتورهای جستجو و همچنین نمایش به کاربران توسط موتورهای جستجو می شود.

بررسی تکنیکال سایت در pagespeed:

در این قسمت خلاصه گزارشی از وضعیت ساختار وب سایت ارائه می شود.

همانطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید :

امتیاز های مربوط به سرعت صفحه دارای امتیاز 65  نمی‌باشد که این مناسب می‌باشد و با بهینه سازی تصاویر و فایل های استاتیک اعم از کد های css و جاوا اسکریپت این امتیاز بهبود میابد.

سرعت بارگذاری صفحه اول 12.4 ثانیه می باشد که زمان مناسبی می‌باشد.

بررسی backlinks در سایت:

وجود بک لینک ها کمک بسیار شایانی به اعتبار وب سایت می کند و باعث می شود که وب سایت در نظر موتورهای جستجو موجه و حرفه ای تر جلوه کند و نتیجه‌ ی این فرآیند در رتبه بندی و تمایل موتورهای جستجو برای نشان دادن وب سایت به کاربر به عنوان یک نتیجه ی عالی و تایید شده، بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *